اسبقیان:

4328 پروژه ورزشی داریم

4328 پروژه ورزشی داریم به گزارش بازار پرواز، معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: 4328 پروژه ورزشی داریم که امیدوار هستم تا پایان دولت حداکثر 50 درصد این پروژه ها به بهره برداری برسد.



به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، محمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در آخر مجمع انتخابات فدراسیون ناشنوایان اظهار داشت: این فدراسیون اهمیت زیادی برای ما دارد در المپیک ۲۰۲۲ این فدراسیون موفق به کسب ۴۰ مدال شد که افتخار بزرگی برای ورزش کشور بود. امیدوار هستم در مدیریت جدید این فدراسیون با تلاش و پشتکار اعضای مجموعه این عناوین ادامه داشته باشد.

اسبقیان اشاره کرد: نکو نعل آزاد باید از تجربیات فراهانی که در این فدراسیون زحمات زیادی کشیدند بهره بگیرد تا با هم افزایی و همدلی خوب بتوانیم آینده نوید بخشی را در این فدراسیون رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: به عنوان کسی که ۴۰ سال در ورزش کشور هستم معتقدم باید از تمام ظرفیتهای ورزش استفاده گردد. هم اکنون در ورزش کشور ۳ نکته اساسی درحال پیگیری است همچون سند آمایش کشور که بحث استعدادیابی و زیرساخت ها در آن مطرح است، برنامه ملی ورزش و تربیت بدنی که آخرین مراحل خودرا طی می کند و ورزش تربیتی، حرفه ای و قهرمانی با رویکرد فرهنگی و علمی که درحال تدوین آنها هستیم.

وی در آخر اظهار داشت: ۴۳۲۸ پروژه ورزشی داریم که امیدوار هستم تا پایان دولت حداکثر ۵۰ درصد این پروژه ها به بهره برداری برسد.
رئیس فدراسیون ناشنوایان تاییدیه پزشکی داشت
به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، همین طور اسبقیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این فدراسیون با کسب ۴۰ مدال در المپیک کارنامه موفقی دارد و برای ادامه این موفقیت ها باید با هم افزایی و بهره گیری از تجربیات متخصصان در امتداد اجرای برنامه های خود گام بردارد.
اسبقیان با اشاره به برگزاری بازی های آسیایی ناشنوایان در مهر سال آینده به میزبانی ایران، اشاره کرد: وزارت ورزش مکلف و موظف به نظارت و پشتیبانی از این فدراسیون است تا نکو نعل آزاد در برگزاری هر چه قوی تر این بازی ها برنامه های خودرا اجرائی کند.
وی در پاسخ به این پرسش باتوجه به اینکه ورزش ناشنوایان تحت حمایت کمیته ملی المپیک و پارالمپیک نیست، دراین زمینه وزارت ورزش چه تدابیری خواهد اندیشید، اشاره کرد: دراین زمینه بررسی های لازم کارشناسی صورت خواهد گرفت تا حمایت ها از طرف وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نسبت به این فدراسیون پررنگ تر دیده شود.
او در آخر در پاسخ به این پرسش که یکی از قوانین فدراسیون جهانی ناشنوایان برای حضور کاندیداها در انتخابات ناشنوا بودن آنها لحاظ شده بود و این طور بنظر می رسد که نکو نعل آزاد شنوا است، اضافه کرد: تمام مدارک پزشکی او پیش از برگزاری انتخابات به وزارت ورزش ارائه شد و هیچ مشکلی از نظر قانونی برای حضور وی در انتخابات وجود نداشت. انتخابات نیز با رعایت قوانین و مقررات و طبق بخشنامه و اساسنامه فدراسیون جهانی انجام شد و مشکلی برای حضور این کاندیدا در انتخابات وجود نداشت. در حقیقت آزاد تاییدیه پزشکی دارد و منعی برای حضور وی در انتخابات نبود.
او در آخر درباره ی زمان واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار داشت: سازمان خصوصی سازی دراین زمینه اطلاع رسانی خواهدنمود.




منبع:

1402/12/21
14:55:56
5.0 / 5
170
تگهای خبر: بازی , سازمان , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
کوادکوپتر کوچک
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم