وكیل فلن:

اوباما در توطئه گناهكار جلوه دادن موكلم همدست بود

اوباما در توطئه گناهكار جلوه دادن موكلم همدست بود بازار پرواز: وكیل مشاور امنیت ملی پیشین دولت ترامپ با اعلان اینكه مایكل فلن هدف طرحی از طرف اف بی آی قرار گرفت تا ˮگناهكارˮ جلوه داده شود، باراك اوباما را به دست داشتن در این توطئه متهم كرد.


به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، به گزارش مجله نیوزویک، سیدنی پاول، وکیل مایکل فلن، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا از عملکرد ماموران اف بی آی که در جریان تحقیقات درباره روابط با روسیه با فلن صحبت کرده اند، انتقاد نمود.
پاول به شبکه خبری فاکس نیوز اظهار داشت: این ماموران بطور خاص توطئه کرده و با یکدیگر برنامه ریزی کرده اند که چطور اجازه ندهند فلن بفهمد که سوژه تحقیقات است.
وی ادامه داد: آنان نمی خواستند کمترین گمانه زنی ای در ذهن فلن در خصوص اینکه تحت تحقیقات قرار دارد، یا باید نگران چیزی باشد، به وجود آید.
وی در ادامه اظهار داشت: بدین سبب عمدا و در امتداد اقداماتشان برای گناهکار جلوه دادن او، کاری کردند که آرامش او حفظ شود و گارد نگیرد.
پاول اظهار کرد، "این مساله تماما هماهنگ تنظیم شده بود" و جیمز کلاپر، مدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا، جان برنان، مدیر سابق سیا و باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا از این مساله آگاه بودند. وی در پاسخ به سوالی درباره این که باراک اوباما از این مساله آگاه بوده، اظهار داشت: البته که همچنین است.




منبع:

1399/02/23
23:24:54
5.0 / 5
2555
تگهای خبر: آمریكا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
drone
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم