بازداشت كاریكاتوریست اردنی به خاطر ترسیم كاریكاتوری از بن زاید

بازداشت كاریكاتوریست اردنی به خاطر ترسیم كاریكاتوری از بن زاید به گزارش بازار پرواز كاریكاتوریست اردنی بعد از ترسیم كاریكاتور ولیعهد ابوظبی بازداشت شد.


به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، به نقل از عربی ۲۱، نضال منصور، رئیس مرکز پشتیبانی از آزادی خبرنگاران اردن خاطرنشان کرد، مقامات امنیتی عماد حجاج، کاریکاتوریست اردنی را بعد از ترسیم کاریکاتور محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی بازداشت کردند.
منصور در ادامه افزود که به او بدون توضیح در مورد دلیل مستقیم بازداشت حجاج اطلاع داده شد که این پرونده ناقض قوانین سایبری است.
در همین راستا، حمزه حجاج، برادر عماد حجاج گفت، دلیل بازداشت برادرش انتشار کاریکاتوری در پایگاه «العربی الجدید» درباره نرمال سازی روابط بود و طرف شکایت کننده معلوم نیست.
ایشان در ادامه افزود، خانواده عماد حجاج تلاش داشتند با وی تماس برقرار کنند اما تلفن همراه وی خاموش است.
عماد حجاج با ترسیم کاریکاتور ولیعهد ابوظبی، توافق امارات و اسرائیل و مخالفت تل آویو با تجهیز کردن امارات به جنگنده های «اف ۳۵» به رغم نرمال سازی، انتقاد نمود.
امارات سومین کشور عربی است که بعد از مصر در سال ۱۹۷۹ و اردن در سال ۱۹۹۴ با رژیم صهیونیستی توافق صلح امضا کرد.
در ۱۳ اوت، واشنگتن، ابوظبی و تل آویو طی اطلاعیه ای مشترک اعلام نمودند که با وساطت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا؛ محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به توافق رسیدند که از این پس همکاری و روابط مشترک داشته باشند.
تشکیلات خودگردان فلسطین و برخی از کشورهای عربی مخالفت خویش را با این توافق اعلام نمودند و رهبری فلسطین آنرا "خیانت" توصیف کرد.



1399/06/06
14:36:40
5.0 / 5
1631
تگهای خبر: آمریكا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
هواپیما کنترلی کاغذی
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم