مسكو:

برلین از مساله ناوالنی برای خدشه وارد كردن به وجهه جهانی روسیه سوء استفاده می نماید

برلین از مساله ناوالنی برای خدشه وارد كردن به وجهه جهانی روسیه سوء استفاده می نماید مسكو امروز، چهارشنبه دولت آلمان را مسؤول سوءاستفاده از مساله مسمومیت الكسی ناوالنی با هدف تحقق اهداف سیاسی دانست.


به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، وزارت خارجه روسیه در اطلاعیه ای اعلام نمود: به گزا آندریاس فون ژیر، سفیر آلمان در مسکو اعتراض قاطع خودرا نسبت به اتهامات باطل دولت فدرال آلمان و هشدارهای نهایی در حق روسیه درباب پرونده ناوالنی، چهره اپوزیسیون روسیه اعلام می داریم.
این وزارتخانه اضافه کرد: برلین از این مساله به بهانه خدشه دار کردن وجهه روسیه در جامعه جهانی سوء استفاده می نماید.
وزارت خارجه روسیه اشاره کرد: وضعیت درباره پرونده ناوالنی وضعیت هیستریک است و ما از آلمان باردیگر خواستیم بطور مفصل به درخواست رسمی دادستانی کل روسیه در ۲۷ اوت پاسخ دهد که شامل تحویل مواد بیولوژیکی و نتایج آزمایش هاست تا کارشناسان روس بطور کامل آنرا بررسی نمایند.
این وزارتخانه اضافه کرد: به سفیر آلمان تاکید کردیم مخالفت برلین برای تحویل این مواد کارشکنی از جانب دولت این کشور در روشن شدن واقعیت در قالب تحقیقات واقع گرایانه است. گام های قبلی و آتی برلین در قبال مساله ناوالنی اقدامی تحریک آمیز مقابل روسیه است که عواقبی در روابط دو کشور و پیچیده کردن وضعیت بین الملی خواهد داشت.
این وزارتخانه هشدار داد، دولت آلمان و هم پیمانانش در ناتو و اتحادیه اروپا کاملا مسؤول عواقب این سیاست ها هستند.



1399/06/19
23:32:04
5.0 / 5
1800
تگهای خبر: بال , جامعه , سایت , ناسا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
کوادکوپتر
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم