اشتیه:

در ورودی مسجدالاقصی از دروازه صاحبانش است نه دروازه اشغالگران

در ورودی مسجدالاقصی از دروازه صاحبانش است نه دروازه اشغالگران به گزارش بازار پرواز نخست وزیر تشكیلات خودگردان فلسطین اعلام كرد، امضای توافقنامه بحرین با رژیم صهیونیستی به مثابه اعطای هدایای مجانی به اشغالگران است.


به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، به نقل از سایت المیادین، محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان سخنرانی خود در آغاز نشست هیئت وزیران خاطرنشان کرد، ناراحت کننده است که برخی هیئت‎ های عربی از راه هماهنگی با رژیم اشغالگر وارد مسجدالاقصی شوند، در حالیکه از ورود نمازگزاران فلسطینی برای اقامه نمازشان به این مسجد ممانعت می شود.
ایشان در ادامه افزود، امضای توافقنامه صلح بحرین با رژیم صهیونیستی به مثابه اعطای هدایای مجانی به اشغالگران است و چنین اقداماتی اشتهای اشغالگران را برای بلعیدن بیشتر اراضی فلسطین و توسعه شهرک سازی ها افزایش خواهد داد و چالش هایی که ملت فلسطین در راه آزادی و تشکیل کشور مستقل فلسطین با آن رو به رو هستند را زیاد می کند.
محمد اشتیه ضمن انتقاد از سفر هیئت های عربی به مسجدالاقصی در شرق قدس با هماهنگی مقامات رژیم صهیونیستی همینطور تصریح کرد، ورود به مسجدالاقصی باید از دروازه صاحبان آن صورت بگیرد نه از راه اشغالگران.
از طرفی، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین از اعلام مخالفت وزرای خارجه آلمان، فرانسه، انگلیس و ایتالیا با توسعه شهرک سازی های رژیم صهیونیستی که پایه های صلح و راهکار تشکیل دو کشوری را نابود می کند، استقبال کرد و از آنها خواست در مقابل این اقدامات اشغالگران، کشور فلسطین را به پایتختی قدس به رسمیت بشناسند.
اشتیه عنوان نمود، اعلام مخالفت این کشورهای اروپایی با شهرک سازی های اشغالگران، پاسخ عملی به تداوم ساخت و سازهای استعماری در اراضی فلسطینی ناقض مقررات بین المللی و دادگاه عدالت اروپایی است که شهرک سازی صهیونیست ها را محکوم می کند.
اشتیه تاکید کرد، شهرک سازی صهیونیست ها، دشمن راهکار تشکیل دو کشوری است و دولت اسرائیل به صورت خودکار راهکار تشکیل دو کشوری را از بین می برد و می خواهد به اشغالگری دامن بزند و به آن ادامه دهد.
از طرفی، عدنان غیث، استاندار شهر قدس تاکید کرد، ملت فلسطین در مقابل اشغالگران و توطئه چینی های آنها پایدار و استوار باقی خواهند ماند.
ایشان در ادامه افزود، فلسطینیان با خنجر زدن های عادی سازان به مسأله فلسطین رو به رو هستند اما علیرغم این هدف آنها در تشکیل کشور فلسطین محقق خواهد شد.



1399/07/28
16:16:33
5.0 / 5
1563
تگهای خبر: بال , سایت , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
هواپیمای کنترلی
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم