تقدیر رژیم صهیونیستی از دیپلمات های مخفی این رژیم در كشورهای عربی

تقدیر رژیم صهیونیستی از دیپلمات های مخفی این رژیم در كشورهای عربی به گزارش بازار پرواز وزیر خارجه رژیم صهیونیستی طی مراسمی به دیپلمات های اسرائیلی که در طول 20 سال گذشته در پشت پرده و به صورت محرمانه در امارات و بحرین برای تقویت روابط این کشورها با رژیم فعالیت کردند، لوح تقدیر داد.


به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، روزنامه یدیعوت آحارونوت فاش کرد، گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از فعالیت دیپلماتیکی که این دیپلمات ها در طول دو دهه اخیر به صورت محرمانه داشته اند و در هیچ محفل رسمی نامی از آنها برده نشده، قدردانی کرد. کنترل نظامی با اعمال محدودیت هایی مانع از انتشار کامل اسامی و تصاویر این دیپلمات ها حتی در جلسه تقدیر گردید.
اشکنازی خطاب به این دیپلمات ها اظهار داشت: امضای توافقنامه های نرمال سازی روابط بعد از دو دهه که صحبت کردن در مورد شما ممنوع بود به افشای قسمتی از کارهای (شما) منجر گردید. امیدوارم بتوانیم در آینده نزدیک کارهای مهمی که شما برای اسرائیل انجام دادید، فاش نماییم.
به نوشته روزنامه یدیعوت آحارونوت، در دو دهه اخیر حدود ۲۰ دیپلمات رژیم صهیونیستی در منطقه خلیج فارس قبل از توافق رسمی بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی فعالیت نموده اند.
این دیپلمات ها در این منطقه با نام یک شهروند عادی و با گذرنامه های جعلی زندگی کرده اند. آنها برای یافتن فرصت های همکاری تجاری برای شرکت های این رژیم با امارات و بحرین و نیز برای پیشبرد روابط سیاسی میان تل آویو، ابوظبی و منامه تلاش کردند.
روزنامه مذکور به نقل از یک دیپلمات صهیونیستی به نام "ی" که در امارات و بحرین کار کرده، نوشت: صلح امروز برپایه روابط شخصی است که ما در طول سالها آنرا بنا کردیم. همین طور زن دیپلماتی با نام "ل" هم که بین سالهای ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ در امارات خدمت کرده، اظهار داشت: صلح یک شبه برقرار نمی گردد افراد بسیاری برای این اقدام در طول سالها کارهای زیادی انجام داده اند.
اما زن دیپلمات دیگر به نام "م" که بین سال های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹ و بین سالهای ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ در امارات و بحرین خدمت کرده، گفت، یک اتفاق خانوادگی را تجربه کرده و پسرش را در بیمارستان امارات به دنیا آورده است. وی اظهار داشت: چالش ها و ناامیدی های زیادی را تجربه کردیم اما بعضی لحظات تاریخی را هم دیدیم مهمترین آنها دست کم در سطح خانوادگی تولد پسرمان بود. شاید او نخستین و تنها شهروند اسرائیلی است که در امارات به دنیا آمده است.



1399/09/21
22:39:05
5.0 / 5
857
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
هواپیمای کنترلی
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم