ترامپ ارتش مصر را به استفاده از حمایت های مالی آمریكا برای خرید سلاح های روسی متهم كرد

ترامپ ارتش مصر را به استفاده از حمایت های مالی آمریكا برای خرید سلاح های روسی متهم كرد رئیس جمهوری آمریکا ضمن انتقاد از تصویب پیش نویسی در کنگره درباره کمک های مالی به کشورهای خارجی، ارتش مصر را به استفاده از این کمک ها برای خرید تجهیزات نظامی از روسیه متهم کرد.


به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا با انتشار ویدئویی در حساب کاربری خود در توییتر اعلام نمود: طرح تصویب شده در کنگره شامل کمک هایی به ارزش یک میلیون دلار برای کامبوج، ۱۳۴ میلیون دلار برای میانمار و ۱.۳ میلیارد دلار برای مصر است که ارتش مصر حدودا از همه آن برای خرید تجهیزات نظامی از روسیه استفاده می نماید.
ترامپ در انتقاد از این طرح اظهار داشت: این پیش نویس، قانون امداد کرونا نامیده می شود اما هیچ ارتباطی به این ویروس ندارد. کنگره پول های زیادی را برای کشورهای خارجی، گروه های لابی و منافع خاص ارسال می کند در صورتیکه کمترین مقدار از این کمک ها به مردم آمریکا که واقعا به این حمایت نیاز دارند، اختصاص می یابد در صورتیکه این اشتباه آنها نبوده بلکه خطای چین بوده است.
انتظار می رفت ترامپ که ۲۰ ژانویه آتی کاخ سفید را ترک خواهد کرد، این پیش نویس جدید تصویب شده در کنگره را امضا کند اما وی در پیام خود با این پیش نویس به این علت که مبالغی را به دیگر کشورهای پرداخت می کند، مخالفت و اشاره کرد: این پول ها باید به آمریکایی هایی پرداخت گردد که در رنج هستند.
وی در ادامه این پیش نویس را یک لکه ننگ توصیف کرد.
همین طور رئیس جمهوری آمریکا از کنگره خواست خودرا از مسایل بیهوده و غیر ضروری رها کرده و پیش نویس مناسبی را تصویب کند.
ترامپ در ادامه اصلاح بودجه جدید را که ارزش آن به ۹۰۰ میلیارد دلار می رسد، خواهان شد و تشویق کرد مبلغ کمکی به هر آمریکایی از ۶۰۰ دلار بر هر فرد به ۲۰۰۰ دلار افزایش یافته و یا به ۴۰۰۰ دلار برای زوج ها برسد.



1399/10/03
21:16:08
5.0 / 5
1359
تگهای خبر: آمریكا , بال , خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
هواپیمای ریموت
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم