ساعت هوشمند ویژه خانم ها از طریق رسید

ساعت هوشمند ویژه خانم ها از طریق رسید بازار پرواز: فیت بیت ساعت های هوشمند جدیدی را در بازار عرضه نموده كه به صورت ویژه برای جلب نظر خانم ها تولید شده اند.



به گزارش بازار پرواز به نقل از بیزینس اینسایدر، این ساعت كه ورسا نام دارد، تنها ۲۰۰ دلار قیمت دارد و مهم ترین خصوصیت آن بندها، صفحه ظریف تر و باریك تر است.
ظاهر این ساعت هوشمند شباهت زیادی با ساعت اپل دارد و البته مقداری از آن كوچك تر است. این ساعت دارای قابلیت هایی مانند كنترل لحظه به لحظه ضربان قلب، شخصی سازی و مدیریت فعالیت های ورزشی و غیره است.
از این ساعت می توان برای پاسخ به پیامك ها، بارگذاری برنامه های موبایلی و ذخیره سازی موسیقی هم بهره برد. هم اكنون پیش خرید ساعت یادشده ممكن است، اما فروش آن از ماه آوریل آغاز می گردد.
نمایشگر این ساعت به صورت كامل به صورت لمسی طراحی شده و در سه رنگ سیاه، نقره ای و طلایی تولید می گردد. ساعت های یادشده ضدآب بوده و بندهای آنها فلزی و ضدخش هستند و در دو رنگ سیاه و نقره ای عرضه می شوند.
یك تراشه ان اف سی كه در این ساعت نصب شده پرداخت پول را به صورت بی سیم با استفاده از ساعت یادشده ممكن می كند. باتری این ساعت هم به اندازه كافی قدرتمند است و برای بیش از ۴ روز استفاده قابل بهره برداری می باشد.
این ساعت حتی در عمق ۵۰ متری آب قابل استفاده می باشد و بنابراین به راحتی می توانید با آن به شنا و انجام دیگر تفریحات ورزش آبی بپردازید. البته استفاده از این ساعت در آب داغ یا در سونا مجاز نیست.
با استفاده از بلوتوث می توان این ساعت را به هدفون متصل كرد و از آن برای شنیدن آهنگ های مختلف بهره برد. ساعت یادشده حداكثر ۳۰۰ قطعه موسیقی را در خود جای می دهد. همچون برنامه های سازگار با این ساعت فیت بیت می توان به فلیپ برد، هیو لایتس، نست، استارباكس، ودر، یونایتدایرلاینز و یلپ اشاره نمود.

1396/12/23
14:26:48
5.0 / 5
5199
تگهای خبر: هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
هواپیمای ریموت
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم