پیوند فناوری و صنایع غذایی؛

دلیوری غذا با پهپاد

دلیوری غذا با پهپاد به گزارش بازار پرواز نخستین سرویس تجاری تحویل غذا با استفاده از پهپاد در جهان راه اندازی گردید و این مردم ایسلند می باشند كه از این فناوری نوظهور بدین شكل بهره مند خواهند شد.



به گزارش بازار پرواز به نقل از مهر، به نقل از دیلی میل، تحویل غذا بدین روش از حیث سرعت و كیفیت قابل قیاس با روشهای فعلی نیست. البته فناوری پهپادها از سالها پیش مطرح شده و طی این مدت رستورانها و مراكز تهیه و توزیع غذا به دنبال استفاده از این فناوری جهت توسعه كیفی و كمی خدماتشان بوده اند اما تاكنون بهره برداری از پهپاد به عنوان یك محصول تجاری در صنایع غذایی مطرح نبوده است.
اما اكنون این فرآیند از ایسلند كلید خورده است. پایتخت این كشور معمولا سردسیر مملو از آبراهه هایی است كه حركت در خیابان و جاده ها را طولانی می كند. به همین دلیل ترافیك سنگین و طولانی در این شهر امری طبیعی است.
از این رو یك وبسایت تحویل غذا در ایسلند با همكاری یك شركت طراح و سازنده پهپادها وارد عمل شده و پروژه تحویل سریع غذا با استفاده از پهپاد را راه اندای كرده است كه در نوع خود در دنیا بی نظیر عنوان می شود.
بنابر اعلام این وبسایت، مدت زمان تحویل غذا با استفاده از پهپادها بین ۱۵ تا ۰ دقیقه كاهش می یابد و این یعنی مشتریانی كه تا دیروز غذای دریافتی را مجددا گرم می كردند حالا می توانند از غذای داغ استفاده كنند.
البته در فاز نخست این پروژه پهپادها مستقیما راهی منازل مشتریان نمی شوند و تنها غذا را به نقاط مشخصی كه فاصله نزدیكی تا آدرس مشتری دارد منتقل كرده و از آنجا به وسیله دوچرخه به دست سفارش دهنده می رسد.
گفته می شود از سال آینده پهپادها مستقیما به منزل مشتری رسیده و غذا را تحویل می دهند.
 

1396/06/06
00:34:13
5.0 / 5
5661
تگهای خبر: پهباد , پرواز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
لوازم پرواز
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم