دختران جوان به كام مرگ رفتند

دختران جوان به كام مرگ رفتند بازار پرواز: كرمانشاه - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان كرمانشاه، از وقوع یك حادثه رانندگی در شهر كرمانشاه اطلاع داد و اظهار داشت: در این حادثه به دلیل سرعت زیاد یك دستگاه پراید و ناتوانی راننده در كنترل آن، سه دختر جوان به كام مرگ رفتند.


به گزارش بازار پرواز به نقل از ایرنا؛ سرهنگ فضل الله شیری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اعلام نمود: این سانحه رانندگی صبح امروز در بلوار 'شمشادیان' روبروی رودخانه 'چم بشیر' كرمانشاه رخ داد.
وی افزود: در این حادثه، راننده كه پسری جوان و در حال حركت به سمت تقاطع غیرهمسطح ولایت بود، به دلیل سرعت زیاد، خودرو از مسیر خارج و به شدت با درخت كنار بلوار برخورد كرد.
سرهنگ شیری یادآوری كرد: متاسفانه در این واقعه دلخراش، سه دختر جوان كه سرنشینان خودرو بودند، جان خویش را از دست دادند.
رئیس پلیس راهور كرمانشاه اضافه كرد: راننده خودروی پراید و یكی دیگر از سرنشینان هم به شدت زخمی و به مراكز درمانی منتقل شدند.
وی با ابراز تاسف از وقوع چنین حادثه ای اظهار داشت: ویراژ دادن خودروها در ساعات پایانی شب كه خیابان ها خلوت تر است و بی توجهی به اصول ایمنی و مقررات رانندگی سبب وقوع چنین حوادث تلخ و ناگواری می گردد.
سرهنگ شیری در انتها با دعوت رانندگان به احتیاط در رانندگی اظهار داشت: لحظه ای غفلت حوادث مرگباری بوجود می آورد كه غیرقابل جبران است.
براساس اعلام پلیس راه كرمانشاه، براثر تصادفات جاده ای در شهریور ماه 96 در این استان، 41 تن كشته و 631 نفر هم مصدوم شدند.
در شهریور ماه سال قبل 29 فقره تصادف فوتی و 349 فقره تصادف جرحی در استان كرمانشاه رخ داد.
استان كرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای بیش ازهشت هزار كیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است.
3033/8066


1397/06/14
13:29:18
5.0 / 5
4815
تگهای خبر: خودرو , دستگاه , سرعت , مسیر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
هواپیمای عمودپرواز
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم