معاون مجمع خیرین سلامت:

پشت نوبتی كاشت حلزون شنوایی نداریم

پشت نوبتی كاشت حلزون شنوایی نداریم بازار پرواز: بجنورد - معاون مشاركت های اجتماعی و رسانه ای مجمع خیرین سلامت كشور با اشاره به اینكه متقاضی در نوبت انتظار كاشت حلزون شنوایی نداریم اظهار داشت: اكنون هیچ كودك مستعد به دلیل مشكل مالی از دریافت این خدمت محروم نیست.


سیدمحمد طباطبایی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا در اسفراین خراسان شمالی تصریح كرد: خدمات كاشت حلزون شنوایی فقط برای كودكان ناشنوای زیر پنج سال به علت نتیجه دهی مثبت در آنها انجام می گردد.
وی اظهار داشت: بخش زیادی ازهزینه كاشت حلزون شنوایی برای كودكان ناشنوای زیر پنج سال را دولت پرداخت می كند و بخشی از آن را نیزباید خانواده متقاضی فراهم آورد كه در بیماران نیازمند این سهم پرداختی را بنیاد بخشش (بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفا) پرداخت می كند.
معاون مشاركتهای اجتماعی و رسانه ای مجمع خیرین سلامت كشور با اشاره به اینكه تابحال 10هزار نفر از این خدمت بهره برده اند، اظهار داشت: یكی از برنامه های اجرایی در حوزه پیشگیری مشاوره ژنتیكی برای كاهش تولد كودكان ناشنوا در كشور است.
طباطبایی اظهار داشت: ایران جزو كشورهای برتری است كه در حوزه كاشت حلزون و شنوایی بخشی قدم برداشته است كه با این تكنیك كودكان علاوه بر به دست آوردن شنوایی می توانند صحبت كردن را هم بیاموزند.
7189/ 6042


1397/06/20
13:38:14
5.0 / 5
5053
تگهای خبر: جت , خدمات , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
کوادکوپتر کنترلی
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم