مسئول ایستگاه سینكروترون  دیاموند در دانشگاه تهران سخنرانی كرد

مسئول ایستگاه سینكروترون  دیاموند در دانشگاه تهران سخنرانی كرد بازار پرواز: سخنرانی مسئول ایستگاه سینكروترون ِ دیاموند در مؤسسه بیوشیمی و بیوفیزیك دانشگاه تهران اجرا شد.



به گزارش بازار پرواز به نقل از دانشگاه تهران، آرمین واگنر مسئول ایستگاه سینكروترون دیاموند بریتانیا در مؤسسه بیوشیمی و بیوفیزیك دانشگاه تهران با حضور اساتید و دانشجویان اجرا شد.
موضوع سخنرانی این استاد بریتانیایی، روش كریستالوگرافی ماكرمولكولی در این مجموعه و كاربرد و نتایج این روش در بیولوژی و تولید داروهای زیستی و همین طور نقش بیولوژی ساختاری در مبارزه با چالش جهانی افزایش زباله های پلاستیكی بود.
معرفی كریستالوگرافی ماكرومولكولی بعنوان یك روش كارآمد و مورد اعتماد در تعیین ساختار مولكول های زیستی خصوصاً پروتئین ها با تاكید بر اهمیت ارتباط بین شناخت ساختار بیومولكول ها و درك صحیح عملكرد آنها همچون مباحث عنوان شده بود.
دكتر واگنر در سخنرانی خود همین طور به آلودگی های زیست محیطی ناشی از مصرف روزافزون مواد پلاستیكی پرداخت و از نتایج تحقیقات به منظور معرفی آنزیم های هضم كننده پلی اتیلن (پلیمر اصلی مواد پلاستیكی) و ساختارهای به دست آمده در ایستگاه ۱۲۳ ( http: //bit.do/ePHTs ) ابراز خرسندی و این اقدام را گامی مؤثر در مبارزه با این چالش جهانی توصیف كرد.

1398/01/30
13:29:11
5.0 / 5
4137
تگهای خبر: بال , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
کوادکوپتر کوچک
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم