در صندوق نوآوری تصویب شد؛

نمایش خدمات ویژه به شركت های دانش بنیان مناطق سیل زده

نمایش خدمات ویژه به شركت های دانش بنیان مناطق سیل زده بازار پرواز: خدمات ویژه صندوق نوآوری و شكوفایی برای شركت های دانش بنیان خسارت دیده در سیل تصویب گردید.



به گزارش بازار پرواز به نقل از مهر، دكتر محمد صادق خیاطیان عضو هیأت عامل صندوق نوآوری و شكوفایی ریاست جمهوری از تصویب خدمات ویژه ای برای شركت های دانش بنیان به دنبال خسارت های ناشی از وقوع سیل در بعضی استان های كشور در هیأت عامل صندوق آگاهی داد.
وی اظهار داشت: به منظور حمایت بیشتر از شركت های دانش بنیان طرف قرارداد با صندوق نوآوری و شكوفایی كه محل اجرای طرح هایشان در شهرستان های لطمه دیده از حوادث سیل اخیر قرار دارد، خدمات ویژه ای در هیأت عامل صندوق نوآوری و شكوفایی به تصویب رسیده است.
وی با تاكید بر اینكه برمبنای مصوبه اخیر درخواست تسهیلات شركت های دانش بنیان جهت رفع آثار ناشی از سیل از چارچوب تسهیلات صندوق خارج از نوبت بررسی می شود، اشاره كرد: همین طور علاوه بر امكان امهال بازپرداخت و تقسیط مجدد آن به صورت ویژه برای واحدهای خسارت دیده متناسب با حجم خسارت وارده امكان بازبینی در بعضی مفاد تسهیلات اعطایی فراهم گشته است.
عضو هیأت عامل صندوق نوآوری و شكوفایی اشاره كرد: صندوق درصدد است با همكاری پارك های علم و فناوری و شركت شهرك های صنعتی استانی برآورد كاملی از میزان خسارت واحدهای دانش بنیان به عمل آورده و متناسب با آن در قالب مصوبه اخیر به شركت های لطمه دیده برای رفع مشكلات كمك نماید.

1398/02/06
16:07:33
5.0 / 5
4598
تگهای خبر: بال , خدمات , دانش بنیان , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
هواپیمای ریموت
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم