سیسی: اگر مردم اصلاحات اقتصادی را نپذیرند استعفا می كنم و می روم

سیسی: اگر مردم اصلاحات اقتصادی را نپذیرند استعفا می كنم و می روم به گزارش بازار پرواز رئیس جمهوری مصر از وجود نگرانی های گسترده در موسسات دولتی درمورد اتخاذ اقداماتی در جهت اصلاحات اقتصادی اطلاع داد.


به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، به نقل از سایت ارم نیوز، عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر طی سخنرانی خود در حاشیه كنفراس جوانان در پایتخت اداری جدید اظهار داشت: تمام كسانی كه در دولت از اتخاذ تصمیمات اصلاحات اقتصادی نگران هستند همگی این سوال را دارند كه آیا این اصلاحات اجرا خواهد شد یا خیر؟
ایشان در ادامه اضافه كرد: بله، نگرانی هایی وجود دارد، همه نگران بودند، حتی در رأی گیری درمورد اجرا شدن یا نشدن این تصمیمات هم نگرانی هایی وجود دارد و اگر اتفاقی بیفتد، مصر فرو خواهد پاشید.
سیسی خاطرنشان كرد: من خودم را در این مساله مستثنی نمی دانم اما به دولت گفتم این تصمیم اتخاذ خواهد شد و حتی اگر مردم با اصلاحات اقتصادی مخالفت كنند من از دولت خواهم خواست استعفا كند تا بدین ترتیب انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری برگزار گردد و من هم قدرت را تحویل خواهم داد و می روم.
وی در جریان عرضه طرح هایی كه دولت در زمینه مسكن دارد، گفت، شهر المنصوره تازه تاسیس به منظور توسعه شهر است. آیا درست است من در المنصوره باشم و برای گذراندن تعطیلات تابستانی به اسكندریه بروم طبیعی است كه به المنصوره جدید بروم.
هفتمین كنفرانس جوانان با حضور عبدالفتاح سیسی و برخی از شخصیت های برجسته مصر، تجار، سفیران كشورهای اتحادیه آفریقا به منظور بررسی شماری از پرونده های ملی كه شامل محورها و مسائل مختلف درمورد اصلاح و بهبود وضعیت اقتصادی و بودجه سال ۲۰۱۹ -۲۰۲۰ و هم اصلاحات و تغییرات اداری با هدف بهبود شاخصهای كلی اقتصاد در پایتخت اداری جدید مصر است، شروع شد.




منبع:

1398/05/09
21:43:25
5.0 / 5
4013
تگهای خبر: سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
هواپیمای کنترلی
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم