گامی برای سفر به اعماق فضا؛

پرش ۱۵۰ متری استارهاپر را تماشا كنید

پرش ۱۵۰ متری استارهاپر را تماشا كنید بازار پرواز: اسپیس ایكس اعلام نمود موشك استارهاپر آزمایش پرش 150 متری را با موفقیت انجام داده است. این دومین كوشش برای انجام آزمایش مذكور بود.


دریافت 11 MB به گزارش بازار پرواز به نقل از دیلی میل، نمونه اولیه موشك استارهاپر در مقر بوكاچیكا اسپیس ایكس آزمایش پرش ۱۵۰ متری را انجام داد.
در ویدئوی انتشار یافته از این رویداد، هنگام انجام این آزمایش نخست دود و غبار همه جا را فرا گرفت و در این میان استارهاپر بدون هیچ گونه مشكلی از روی زمین بلند شد. البته این دومین كوشش برای انجام تست بود.
روز دوشنبه اسپیس ایكس برای اولین بار اهتمام كرد پرش ۱۵۰ متری استارهاپر را انجام دهد اما به سبب اختلالی در گیرانه های آن، آزمایش لغو شد. الون ماسك در توئیتر خود این آزمایش موفقیت آمیز را تبریك گفت.
این آزمایش نقطه عطفی در توسعه فناوری های فضایی اسپیس ایكس بشمار می رود. اسپیس ایكس می خواهد با آزمایش موشك استارهاپر و ارزیابی طراحی و سخت افزار آن مسیر را برای توسعه فضاپیمای خود یعنی استارشیپ هموار كند. استارهاپر در حقیقت موتور این فضاپیما بشمار می رود. مقرر است استارشیپ انسان و محموله به اعماق فضا و سیاراتی همچون ماه و مریخ ببرد.



منبع:

1398/06/06
13:33:46
5.0 / 5
4823
تگهای خبر: فضا , فضاپیما , فناوری , مسیر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
پهپاد
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم