كنترل كیفیت آب با یك اثر هنری

كنترل كیفیت آب با یك اثر هنری به گزارش بازار پرواز مسؤلان شهر نیویورك تصمیم گرفته اند برای كنترل كیفیت آب برخی آبراهه ها و استخرهای عمومی بزرگ در سطح شهر نیویورك از تجهیزات ال ای دی شناور و درخشان استفاده كنند.



به گزارش بازار پرواز به نقل از انگجت، این چراغ های شناور ال ای دی كه به پول لایت مشهور شده اند كیفیت آب را برای همگان نمایش می دهند و آبی بودن آنها به معنای كیفیت مناسب آب است.
این چراغ های ال ای دی به شكل علامت جمع ریاضی در ابعاد ۱۵ متر در ۱۵ متر طراحی شده اند و اگر كیفیت آب كمتر از حد استاندارد باشد رنگ آنها به سمت سبز مایل می شود. اما اگر این چراغها صورتی رنگ شوند آلودگی آب در حد خطرناكی است و امكان شنا در آب وجود نخواهد داشت.
چراغهای ال ای دی مورد اشاره مجهز به حسگرهایی هستند كه می توانند انواع باكتری ها، ویروس ها و موجودات ذره بینی خطرناك و آلوده كننده را در درون آب كشف كنند و در صورت آلودگی شدید چراغ های ال ای دی را به رنگ صورتی در می آورند. سنسورهای مورد اشاره برای سنجش میزان اكسیژن آب، شدت كدورت آب و سطح pH قابل استفاده هستند.
همچنین اطلاعات مورد اشاره در یك وب سایت اینترنتی هم در دسترس می باشد تا علاقمندان بتوانند آنها را با جزئیات بیشتری مطالعه كنند. مقرر است این تجهیزات در آبراهه های زیادی در منهتن و بروكلین هم نصب شوند.

1398/07/14
22:50:37
5.0 / 5
4864
تگهای خبر: جت , سایت , كیفیت , گجت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
کوادکوپتر کنترلی
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم