حزب الله لبنان:

امكان برقراری رابطه با آمریكا وجود ندارد

امكان برقراری رابطه با آمریكا وجود ندارد به گزارش بازار پرواز رئیس فراكسیون ˮالوفاء للمقاومةˮ (وفا به مقاومت) اشاره كرد: امكان ندارد با آمریكا كه ارتش ملی مان را از مجهز كردن به سلاح بازمی دارد و خواستار گرسنه نگه داشتن، محاصره و اعمال تحریم مقابل ماست، ارتباط داشته باشیم.


به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبكه المنار، محمد رعد، رئیس فراكسیون حزب الله لبنان در پارلمان این كشور در جریان سخنرانی خود در شهرك "صیر الغربیه" واقع در منطقه "النبطیه" اشاره كرد: بحران كنونی، بحران ساده ای نیست و ممكنست سخت تر نیز شود. سلاحی كه مقابل شما و مقابل ما به كار گرفته اند سلاح پول، بانك و بازی با نرخ های ارز و فشارهای اقتصادی و معیشتی است. ما بعنوان مردم گرسنه هستیم اما عزت و كرامت مان را نمی فروشیم. ما هیچ گاه قبول نخواهیم كرد كه كسی با لقمه ای ناچیزی از ما باج خواهی كند تا تصمیم ملی مان را كنار بگذاریم. مسأله این نیست كه در كشور نقدینگی نیست، ما پول داریم اما این پول ها تا زمانی كه ما در قدرت باشیم به دستمان نمی رسند.
رئیس فراكسیون مقاومت افزود: این پول ها زمانی به دست مان می رسند كه فردی وابسته به قدرت های خارجی روی كار باشد تا آن موقع آنها آبرویش را حفظ كنند، سپرده گذاری كنند و وام هایی بدهند و طرح هایی را كلید بزنند. آیا می خواهیم كشور را وابسته به روابط و زد و بند برخی افراد با گروه های خارجی نماییم تا هر آنچه گفتند، بكنیم؟ مثلا اسرائیل بگوید باید مصالحه كنید وگرنه پولی به شما نمی دهیم، این روند به اینجا ختم می شود و آنها می خواهند به اینجا برسیم.
ایشان سپس اضافه كرد: ما می خواهیم با صبر و بردباری با یكدیگر همكاری نماییم تا با عزت و شرافت زندگی نماییم و سرمان را بالا بگیریم. آنچه دشمن مان با دو جنگ نتوانست از ما بگیرد هیچ گاه با اقتصاد هم نمی تواند بگیرد، جنگ های ما مقابل اسرائیل پیروزی را برای ما رقم زد در صورتیكه كل كشورهای جهان حامی اسرائیل بودند.
محمد رعد همین طور اشاره كرد: این كشور به همان اندازه كه برای شماست برای ما هم هست این كشور را با خون مان به شما تقدیم كردیم و هیچ كس نباید با چیزی غیر از ملی گرایی و وطن پرستی پاسخ ما را بدهد. در سایه تسلط و قدرت شما هیچ كس در این كشور رنگ آرامش و رفاه را نمی بیند. بحران كنونی تنها با تشكیل دولت وحدت ملی طبق توافقنامه طائف حل می شود در غیر این صورت كشور زیر سایه دولت موقت باقی خواهد ماند و ما شما را تا زمان انجام وظایف تان تحت نظر خواهیم داشت و اگر كسی به وظیفه اش عمل نكند مواخذه خواهد شد. هیچ كس نباید به شعور مردم توهین كند، با همت و فكر و آگاهی مردم می توانیم این بحران را پشت سر بگذاریم. هیچ كس نمی تواند مشت ما را بخواباند و ما را شكست دهد.





منبع:

1398/09/11
22:34:58
5.0 / 5
4148
تگهای خبر: بال , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
drone
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم