ائتلاف آمریكا هدف گیری رهبر النصره در سوریه را رد كرد

ائتلاف آمریكا هدف گیری رهبر النصره در سوریه را رد كرد بازار پرواز: ائتلاف بین المللی ضد داعش گزارش ها درباره كشته شدن سركرده گروه تروریستی تحریرالشام (جبهه النصره سابق) در جریان حملات پهپادی این ائتلاف در شمال سوریه را رد كرد.


به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیك، سخنگوی ائتلاف بین المللی ضد داعش اظهار داشت: این ائتلاف هیچ حملات هوایی جدیدی را در شمال غرب سوریه انجام نداده است.
این در حالیست كه قبل از این برخی رسانه ها از حملات پهپادی ائتلاف بین المللی تحت رهبری آمریكا به استان ادلب آگاهی داده و اعلام كردند، در جریان این حملات ابو احمد المهاجر، سركرده تحریرالشام كشته شد.
در این راستا، رادیو "شام اف ام" اعلام نمود: المهاجر در حملات پهپادی وابسته به ائتلاف بین المللی در شمال شرق ادلب كشته شد.
سه ماه پیش هم ائتلاف بین المللی با هفت موشك تاسیساتی را در شمال ادلب هدف قرار داده بود كه در اثر آن بیشتر از ۲۰ تن كشته شدند. در آن زمان فرماندهی ائتلاف اعلام نمود: تأسیساتی وابسته به تشكیلات القاعده را هدف قرار داده است، اما منابع داخلی تاكید نمودند این تأسیسات هیچ ربطی به القاعده نداشته است.
همین طور سایت های وابسته به مخالفان دولت سوریه اعلام كردند: پهپادی كه احیانا وابسته به ائتلاف بین المللی است یك خودروی نظامی را در شهرك مرزی اطمة با تركیه در شمال ادلب هدف قرار داد و در اثر آن دو نظامی كشته شدند.
پایگاه "الدرر الشامیه" هم اعلام كرد، این پهپاد با موشك پیشرفته خودروی نظامی از نوع "هوندای وان" را كاملا منهدم كرد كه در جریان آن سرنشینان خودرو كشته شدند.




منبع:

1398/09/13
15:40:50
5.0 / 5
4691
تگهای خبر: پهپاد , خودرو , سایت , موشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
drone
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم