اخباری از وخامت وضعیت جسمانی یكی دیگر از پسران مرسی در زندان

اخباری از وخامت وضعیت جسمانی یكی دیگر از پسران مرسی در زندان بازار پرواز: تیم وكلای خانواده رئیس جمهوری متوفی مصر نسبت به وضعیت جسمانی پسر وی در زندان و خطر مسمومیت او آگهی داد.


به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، به نقل از شبكه الجزیره، تیم وكلای خانواده محمد مرسی، رئیس جمهوری متوفی مصر امروز (سه شنبه) نسبت به وضعیت اسامه مرسی، یكی دیگر از پسران محمد مرسی در زندان و تهدید جانی مداوم او ابراز نگرانی كرد.
این تیم در اطلاعیه ای خواهان پایبندی مقامات مصر به قانون بین المللی در برخورد با اسامه مرسی شد.
در این بیانیه آمده است: خطرات حقیقی برای مسموم كردن اسامه در زندان وجود دارد و وی همینطور با تهدیدهایی مشابه تهدیدهای موجود مقابل محمد مرسی قبل از مرگش در زندان مواجه می باشد.
تیم وكلای خانواده رئیس جمهوری متوفی مصر از آغاز اعتصاب غذای اسامه برای جلب توجه به این خطرها آگاهی داد و تاكید كرد، تیم حقوقی خانواده مرسی معتقد می باشد كه رئیس جمهوری متوفی مصر به همراه عبدالله مرسی پسر كوچك وی توسط نظام مصر كشته شده اند.
این تیم در ادامه بیانیه خود از سازمان ملل خواسته است تا در این زمینه تحقیق كند.
اسامه مرسی هشتم دسامبر ۲۰۱۶ بازداشت شد و بعد از آن دادگاه شهر الزقازیق وی را به بهتان «حمل سلاح سرد» به سه سال زندان محكوم كرده است.
از زمان بركناری محمد مرسی بوسیله كودتای نظامی به رهبری عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری كنونی مصر در ژوئیه ۲۰۱۳، تابحال هزاران تن از مخالفین كودتا كه اغلب از هواداران اخوان المسلمین هستند در زندان به سر می برند و صدها تن نیز به اعدام محكوم شده اند.




منبع:

1398/12/20
17:54:37
5.0 / 5
3521
تگهای خبر: سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
هواپیمای ریموت
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم