ابراز تاسف وزیر خارجه آلمان از تصمیم آمریكا برای خروج از پیمان آسمان های باز

ابراز تاسف وزیر خارجه آلمان از تصمیم آمریكا برای خروج از پیمان آسمان های باز به گزارش بازار پرواز وزیر امور خارجه آلمان از تصمیم دولت ترامپ برای خروج از پیمان ˮآسمان های بازˮ ابراز تاسف كرد. هم زمان ناتو هم اعلام نمود كه امروز (جمعه) این مورد را بررسی می كند.


به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان در اطلاعیه ای اظهار نمود: من از قصد دولت آمریکا برای خروج از پیمان آسمان های باز بسیار متاسفم. این پیمان بخش مهمی از ساختار کنترل تسلیحات در اروپا است. آمریکا با این خروج گستره پیمان آسمان های باز را به صورت قابل ملاحظه ای کاهش خواهد داد و نظام کلی آنرا تضعیف خواهد نمود.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، طبق بیانیه وزارت خارجه آلمان، این کشور تلاش خواهد نمود تا آمریکا را برای تجدید نظر در این تصمیم قانع کند.
در این بیانیه آمده است: تصمیم دولت آمریکا بعد از شش ماه عملی خواهد شد. در این بازه زمانی با شرکای هم فکر خود برای متقاعد کردن آمریکا به تجدید نظر در این تصمیم همکاری خواهیم کرد.
ماس همینطور متعهد شد که "اجرای این پیمان" را ادامه دهد و هر کاری برای حفظ آن انجام دهد. وی همینطور از روسیه خواست " اجرای کامل این پیمان را از سر بگیرد".
در همین حال به قول منابع ناتو، اعضای این سازمان و نمایندگان شان مقرر است خروج آمریکا از این معاهده را بررسی نموده و واشنگتن را برای صرف نظر کردن از آن تحت فشار بگذارند.



1399/03/02
22:18:00
5.0 / 5
2800
تگهای خبر: آسمان , آمریكا , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
کوادکوپتر کوچک
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم