النجباء:

آمریكایی ها فقط زبان زور را می فهمند

آمریكایی ها فقط زبان زور را می فهمند سخنگوی جنبش النجباء عراق ضمن اشاره به اینكه آمریكایی ها تنها زبان زور را می فهمند، اشاره كرد: گروه های مقاومت به صورت متحد و یكپارچه راهبرد اخراج آمریكایی ها از عراق را دنبال می كنند.


به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، نصر الشِمَّری، سخنگوی مقاومت اسلامی النجباء در گفتگوی زنده با شبکه المیادین آخرین تحولات عراق و اقدامات مقاومت در مواجهه با اشغالگران آمریکایی را مورد بحث و بررسی قرار داد.
نصر الشمری با تاکید بر اینکه آمریکایی ها گزینه ای جز خروج از عراق ندارند، اظهار داشت: اشغالگران در صورت اصرار به ادامه حضور در عراق، باید با خسارت هایی که به آنها وارد می شود کنار بیایند.
وی آمریکایی ها را در تغییر معادلات عراق ناتوان توصیف کرد و اضافه کرد: ما برای عملیات تازه ای که آمریکایی ها را هدف قرار داد تبریک می گوییم؛ این عملیات در شرایطی صورت پذیرفت که مقاومت شیوه های جدیدی را در دستور کار قرار داده است.
سخنگوی النجباء با اشاره به اینکه نظامیان آمریکایی "نیروهای اشغالگر" به شمار می آیند، اشاره کرد: هدف قرار دادن آنها از طرف مقاومت روزبه روز افزایش می یابد.
الشمری اضافه کرد: محرمانه بودن از خاصیت های عملیات ضدآمریکایی است و گروه های مقاومت در مقابله با دشمن متحد و یکپارچه عمل می کنند.
وی درباب لزوم اخراج آمریکایی ها از عراق نیز اظهار داشت: دولت یک نهاد اجرائیست و نمی تواند به قانون گذاری بپردازد؛ بدین جهت نه دولت و نه هیچ کس دیگر نمی تواند مانع حمله مقاومت به اشغالگران شود.
سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی النجباء جمهوری اسلامی ایران را دوست و همراه تمامی گروه های مقاومت خواند و در عین حال اشاره کرد: با وجود این، خود عراقی ها مسئول اصلی مقابله با کارشکنی آمریکا در عراق هستند.
نصر الشمری خاطرنشان ساخت: واشنگتن از کمک به دولت عراق در مبارزه با داعش به این بهانه ممانعت می کند که این مساله یک حمله خارجی ارزیابی نمی شود!
او همینطور درباره اقدامات اخیر اشغالگران و جابه جایی آنان در پایگاه های عراق، گفت: آمریکا و انگلیس گمان می کنند که با انتقال نظامیان خود به برخی پایگاه ها، می توانند آنها را از حملات مقاومت در امان نگه دارند.
معاون دبیرکل النجباء در بخش دیگری از این مصاحبه، تجاوز ترکیه به خاک عراق را محکوم نمود و تصریح کرد: ترکیه بخش هایی از خاک عراق را اشغال کرد، اما شاهد تحرکی از طرف آمریکایی ها نبودیم.
الشمری با تاکید بر اینکه نخست وزیر موقت و دولت - خصوصاً بعد از مصوبه پارلمان - دیگر صلاحیت به کارگیری نیروهای بیگانه را ندارند، ابراز امیدواری کرد که تحرکات مصطفی الکاظمی در امتداد منافع ملی باشد.
او در آخر گفتگو با شبکه المیادین با اشاره به اینکه آمریکا فقط زبان زور و سلاح را متوجه می شود، اظهار داشت: مقاومت این فرصت را داد تا رایزنی های سیاسی برای اجرای مصوبه پارلمان صورت گیرد، اما تنها ابزار مناسب برای اخراج اشغالگران، مقاومت است.



1399/04/27
21:03:11
5.0 / 5
2127
تگهای خبر: آمریكا , بال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
هواپیمای کنترلی
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم