سئول:

توافق نشست پیونگ یانگ بایستی محقق شود

توافق نشست پیونگ یانگ بایستی محقق شود رئیس جمهوری كره جنوبی امروز (شنبه) گفت، توافق نشست پیونگ یانگ با رهبری كره شمالی بایستی با وجود یك سری محدودیت ها در خارج و داخل محق شود.


به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، مون جائه این، رئیس جمهوری کره جنوبی همینطور بر تعهدات کشورش برای حفظ صلح تصریح کرد و اظهار داشت: این توافق به علت یکسری محدودیت های خارجی و داخلی به سرعت محقق نشده است.
وی در پیامی در فیس بوک به سخنرانی تاریخی خود در مقابل ۱۵۰ هزار شهروند در پیونگ یانگ در استادیوم "می دی" در پایتخت کره شمالی در ۲۰۱۸ اشاره نمود.
رئیس جمهوری کره جنوبی افزود: در کنار کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی من خواهان خلع سلاح اتمی و صلح در شبه جزیره کره شدم.
وی ادامه داد: یک توافق جامع و کاربردی در حوزه نظامی به غیرنظامی شدن پانمونجوم منجر گردیده است. از آن زمان تابحال ما یک روز هم درگیری مسلحانه بین دو کره نداشتیم. این واقعا یک روند پرارزش است که بدون خواسته و تمایل مردمی که به دنبال صلح و حمایت بین المللی هستند، به دست نمی آمد و غیر ممکن بود.
مون جائه این اظهار داشت: اما ساعت چنین صلحی متوقف شده چون توافق آن نشست در پیونگ یانگ به علت محدودیت های خارجی و داخلی محقق نشده است. تاکید ما بر صلح است. توفق ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۸ باید بدون شکست، محقق شود.
این اظهارات از جانب رئیس جمهوری کره جنوبی در حالی مطرح شده که کره شمالی درباره این نشست هنوز اظهارنظری نداشته است.




منبع:

1399/06/29
15:08:04
5.0 / 5
1771
تگهای خبر: بال , سرعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
پهپاد
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم