حماس:

سازمان ملل در پشتیبانی از فلسطینی ها در مقابل تروریسم اسرائیلی ناكام ماند

سازمان ملل در پشتیبانی از فلسطینی ها در مقابل تروریسم اسرائیلی ناكام ماند جنبش حماس تاكید كرد، سازمان ملل در پشتیبانی از فلسطینی ها در مقابل تروریسمی كه از جانب اشغالگران اسرائیلی هر روزه مقابل شان انجام می شود، شكست خورد.


به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، به نقل از سایت صدی البلد، این جنبش در اطلاعیه ای تاکید کرد، سازمان ملل از زمان تاسیس خود نتوانسته به مردم فلسطین در احقاق حقوقشان همچون آزادی، استقلال و تعیین سرنوشت که یکی از اصول مهم این سازمان محسوب می شوند، کمکی کند و در پشتیبانی از مردم ما در مقابل تروریسمی که هر روزه از طرف اشغالگران اسرائیلی مقابل شان انجام می شود، شکست خورده است.
این جنبش اضافه کرد: در هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان ملل، این شکست همچون لکه ننگی برای این سازمان بین المللی که در ایجاد این رژیم نقش داشت و در پشتیبانی از مردم فلسطین شکست خورد، باقی خواهد ماند.
حماس در ادامه تاکید کرد، جنبش در هفتاد و پنجمین سالگرد سازمان ملل امیدوار است که این سازمان با پایبندی به اصول بنیادی خود، به شکل جدی به مردم ما در رسیدن به حقوق خود همچون آزادی و استقلال و رهایی از اشغالگری نژادپرستانه و کینه توزانه کمک کنند چونکه ادامه این جنگ یکی از مهم ترین دلیلهای نبود امنیت و صلح جهانی است.



1399/07/01
19:44:49
5.0 / 5
1379
تگهای خبر: سازمان , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
هواپیما کنترلی
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم