بشار الجعفری:

تركیه تروریسم را به سراسر منطقه صادر می كند

تركیه تروریسم را به سراسر منطقه صادر می كند به گزارش بازار پرواز نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در سخنانی اظهار داشت كه حمایت تركیه از تروریسم در سوریه و كشورهای دیگر منطقه تهدیدی ضد صلح و امنیت بین المللی است.


به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، به نقل از سانا، بشار الجعفری، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در سخنرانی خود در نشست شورای امنیت که از راه ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار نمود: نظام رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه دامنه مداخلات نظامی و جنایات خود و همینطور پشتیبانی از تروریسم را گسترش داده و از مرزهای سوریه عبور کرده و کشورهای دیگر منطقه را در برگرفته که تهدیدی برای صلح و امنیت بین المللی به حساب می آید.
الجعفری اظهار داشت: ما بارها از شورای امنیت خواسته ایم نظام اردوغان را به خاطر نقض تعهداتش و نقض حقوق بین الملل، منشور سازمان ملل، قطعنامه های شورای امنیت و جنایتی که ضد بشریت در سوریه مرتکب شده، مورد بازخواست قرار دهد.
وی ادامه داد: حمایت نظام اردوغان از تروریسم در سوریه و کشورهای دیگر منطقه تهدیدی ضد صلح و امنیت بین المللی است.
این مقام سوری در ادامه خاطرنشان کرد: نظام ترکیه از زیر بار تعهدات خود که در مذاکرات آستانه و سوچی در مورد منطقه ادلب پذیرفته شانه خالی می کند. ترکیه مبادرت به ساخت دیوار حائل در بخش هایی از خاک ما کرده است و نشانه های مرزی را دستکاری می کند. تاکید می نماییم که جنایت های ترکیه اشغالگر به هیچ وجه نمی تواند به حقوق قانونی و حاکمیتی سوریه خدشه ای وارد کند.
نماینده دایم سوریه در سازمان ملل همینطور تاکید کرد: جنایات نظام ترکیه وضعیت قانونی اراضی اشغالی سوریه را تغییر نمی دهد.
بشار الجعفری در بخش دیگری از اظهاراتش اظهار داشت: رویدادهای منطقه اظهارات پیش تر مقامات سوریه درباره تلاشهای شماری از کشورهای عضو شورای امنیت برای بی ثبات کردن کشورهای ما در جهت تحقق منافع دولت های خویش را به اثبات رساند.
الجعفری اظهار داشت: دولت آمریکا و اتحادیه اروپا با اعمال اقدامات الزامی یک جانبه ضد سوریه همچنان به تروریسم اقتصادی دست می زنند.



1399/08/07
11:51:47
5.0 / 5
1258
تگهای خبر: آمریكا , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
هواپیما کنترلی کاغذی
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم