سفیر سابق رژیم صهیونیستی:

پول یهودیان در انتخابات آمریكا از رای آنها مهمتر است

پول یهودیان در انتخابات آمریكا از رای آنها مهمتر است به گزارش بازار پرواز نماینده سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل گفت، اغلب قریب به اتفاق یهودیان در ایالات متحده در انتخابات ریاست جمهوری آمریكا كه مقرر است فردا (سه شنبه) برگزار گردد به جو بایدن، نامزد دموكرات رای می دهند.


به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دنی دانون، سفیر پیشین رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با وجود بیان این مطلب در مصاحبه ای با رادیو ارتش صهیونیستی ضمن اشاره به حمایت تجار و سازمان های یهودی از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری فعلی و نامزد جمهوری خواه گفت، پول یهودیان نسبت به آرای آنها از اهمیت بیشتری برخوردارست.
وی توضیح داد، پویش انتخاباتی ترامپ کمک های بسیار زیادی از یهودیان ارتدکس و اسرائیلی های مقیم ایالات متحده دریافت کرده، بنابراین، پول یهودی بسیار مهم تر از رای یهودی است.
بر طبق این گزارش، نتایج نظرسنجی انجام شده توسط کمیته یهودیان آمریکا (AJC)در ماه گذشته میلادی نشان داد که ۷۵ درصد از یهودیان در ایالات متحده به بایدن و ۲۲ درصد به ترامپ رای خواهند داد.
در بین افراد شرکت کننده در نظرسنجی، ۵۳ درصد گفتند که حامی دموکرات ها هستند، در حالیکه ۱۴ درصد خویش را حامی جمهوری خواهان و ۲۵ درصد مستقل خواندند.
ترامپ رئیس جمهوری مورد علاقه ۷۴ درصد یهودیان ارتدکس آمریکایی، ۲۰ درصد اصلاح طلبان و ۱۴ درصد یهودیان سکولار است.




منبع:

1399/08/13
12:32:10
5.0 / 5
1131
تگهای خبر: آمریكا , سازمان , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
لوازم پرواز
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم