وزیر خزانه داری آمریكا به سودان، امارات، مصر و قطر می رود

وزیر خزانه داری آمریكا به سودان، امارات، مصر و قطر می رود کابینه و وزارت دارایی سودان امروز (یکشنبه) نشستی را برای مقدمات سفر وزیر خزانه داری آمریکا به خارطوم برگزار می کنند.


به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، به نقل از سایت عربی ۲۱، پایگاه خبری «سودان تریبون» از مقدمات مقامات سودان برای استقبال از استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا که مقرر است اواخر ماه جاری میلادی صورت گیرد، اطلاع داد.
این سایت خبری سودانی به نقل از منابع آگاه اعلام کرد، کابینه و وزارت دارایی سودان مقدمات لازم برای این سفر را شروع کرده اند و امروز (یکشنبه) نشستی را برای مقدمات آن برگزار خواهند کرد.
منابع همینطور اعلام کرد، پیشبینی می شود که وزیر خزانه داری آمریکا با مسؤلان سودانی مذاکراتی در مورد این مقدمات بعد از حذف نام سودان از فهرست کشورهای حامی تروریسم انجام دهد.
این منابع اعلام کردند، در این دیدار در مورد آزادی اموال بلوکه شده سودان در آمریکا و امکان استفاده سودان از این تصمیم بخصوص در زمینه جذب سرمایه گذاری های خارجی رایزنی خواهد شد.
پیش تر، بلومبرگ به نقل از منابع آگاه که نامشان را فاش نکردند، گزارش داد، استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا در آخرین مأموریتش بعنوان مسؤول دولت دونالد ترامپ مقرر است تور خویش را هفته اول ژانویه آغاز کند.
در حالیکه سفرش به مصر و قطر قطعی است اما پیشبینی می شود منوچین به امارات و سودان هم برود.
سخنگوی وزارت مذکور از اظهار نظر در اینباره امتناع کرد.




منبع:

1399/09/30
13:38:56
5.0 / 5
1075
تگهای خبر: آمریكا , بال , سایت , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
لوازم پرواز
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم