این خودروی خودران ۴۰ مرسوله را به مقصد می رساند

این خودروی خودران ۴۰ مرسوله را به مقصد می رساند بازار پرواز: اخیرا یك خودروی الكتریكی خودران برای ارسال محموله آزمایش شده است. این خودرو می تواند ۴۰ محموله پستی مختلف را با سرعت ۴۰ كیلومتر برساعت به مقصد برساند.



به گزارش بازار پرواز به نقل از تلگراف، هفته گذشته دو مهندس سابق شركت گوگل یك خودروی خودران برای تحویل كالا را رونمایی كردند. روز گذشته هم در ایالت كالیفرنیا از یك ون خودران دیگر برای ارسال خواربار به خانه مشتریان رونمایی گردید.
شركت Udlev این خودروی خودران را ساخته كه می تواند با سرعت ۴۰ كیلومتر بر ساعت حركت نماید و ۴۰محموله مختلف را به مقصد برساند. خودروی مذكور تاكنون یك آزمایش به مسافت ۴ كیلومتر و ارسال دو محموله برای دو مشتری را انجام داده است.
اگر بقیه آزمایش ها موفقیت آمیز باشد، خودرو مذكور در سال های آتی در سراسر جهان به كارگرفته می گردد.
به هرحال در مسیر این آزمایش چراغ راهنمایی، تقاطع بدون علائم راهنمایی و رانندگی و دو آدرس برای ارسال محموله در نظر گرفته شد.
همچنین یك راننده برای احتیاط در خودرو حضور داشت. البته شركت Udlev می تواند از طریق دور بر خودروهای تحویل بار نظات كند. بدین سان در صورت نیاز اپراتور انسانی می تواند كنترل شرایط را به دست گیرد.
در این ون ها از قابلیت های خودران سطح ۴ استفاده شده است. به عبارت دیگر این خودروها بیشتر مواقع به صورت اتوماتیك شرایط مختلف را كنترل می كنند اما احیانا در شرایط نامساعد آب وهوایی و جاده با مشكلاتی روبرو شوند.
خودروی مذكور الكتریكی است و ۱۸ محفظه برای محموله هایی با ابعاد و اندازه های مختلف دارد. هر محفظه مجهز به در اتوماتیك مخصوص است. دریافت كننده با فشار دكمه ای در موبایل یا تبلت خود می تواند قفل محفظه را باز كند و مرسوله را تحویل بگیرد. خودرو هم به سمت مقصد بعدی یا فروشگاه حركت می كند. همینطور برای این خودرو یك اپلیكیشن iOSمخصوص تولید شده تا مشتری بتواند مرسوله خویش را ردیابی كند. نسخه اندروید آن هم بزودی منتشر می گردد.
این ون با هر بار شارژ می تواند حداكثر۳۲۰ كیلوگرم بار را در مسافت ۹۵ كیلومتر حمل كند.
به گفته مدیر ارشد اجرایی شركت Udlev، دردهه آتی ۸۰ درصد بسته ها و محموله ها به صورت خودران ارسال می شوند.

1396/11/14
15:57:40
5.0 / 5
4408
تگهای خبر: خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
هواپیمای ریموت
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم