رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران مطرح كرد:

ضرورت توجه به شكل گیری زیست بوم آموزشی یكپارچه در كشور

ضرورت توجه به شكل گیری زیست بوم آموزشی یكپارچه در كشور بازار پرواز: رئیس صندوق پشتیبانی از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی وجود آموزش یكپارچه را پیش نیاز تولید اكوسیستم آموزشی در كشور دانست.



به گزارش بازار پرواز به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نصرت الله ضرغام اظهار نمود: صندوق (بنیاد ملی علم ایران) با اعتقاد بر لزوم یكپارچگی آموزش، اكوسیستم آموزشی و رسالتی كه در جهت تقویت و توسعه علم و فناوری دارد برنامه كمك به پیدا كردن توانمندی ها، ظرفیت ها و استعدادهای كودكان را از خانواده در قالب رشد درك علمی مردم دنبال می كند كه برای تحقق این مسئله ۶ برنامه در صندوق مدون شده است.
وی ادامه داد: در صورتی كه آموزش ها در خانه، مهدكودك، مدرسه، جامعه و دانشگاه مكمل یكدیگر باشند می توانند اثرگذاری بیشتری داشته و به عبارت بهتر در صورت وجود آموزش یكپارچه، اكوسیستم آموزشی به وجود خواهد آمد. ازاین رو ضروری می باشد كه سیاست ها به گونه ای اتخاذ شود كه آموزش در مهدهای كودك شروع شده و در خانه و خانواده و تا دانشگاه ادامه یابد و اكوسیستمی یكپارچه با نگاهی ۳۶۰درجه شكل گیرد.
رئیس صندوق پشتیبانی از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی ضمن اشاره به برگزاری سومین همایش مدیریت استعداد ها در هزاره سوم كه در بهمن ماه سال جاری برگزار شد، عنوان كرد: خانواده ها، مربیان مهدهای كودك، معلمان، نویسندگان داستان های كودك، تولیدكنندگان اسباب بازی و اساتید روانشناسی در باروری استعدادهای كودكان نقشی پر اهمیت دارند.
ضرغام با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش اضافه كرد: در صورت موافقت سازمان بهزیستی، پیشنهاد كمك به مربیان را جهت كسب دانش و مهارت و كشف ظرفیت ها استعداد های كودكان حاضر در مهد كودك ها را در ادامه كار خانواده خواهیم داشت.

1396/12/01
16:17:44
5.0 / 5
4379
تگهای خبر: فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
هواپیمای کنترلی
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم