با هدف تجاری سازی؛

ایده های فناورانه نانویی پذیرفته می شوند

ایده های فناورانه نانویی پذیرفته می شوند بازار پرواز: ستاد توسعه فناوری نانو در جهت برگزاری ششمین دوره نانومچ ایده های فناورانه نانویی را برگزار می نماید.



به گزارش بازار پرواز به نقل از مهر، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، با هدف پشتیبانی از طرح های صنعتی و هدایت آن ها به سمت تجاری سازی، ششمین دوره برنامه تجاری سازی فناوری نانو موسوم به نانومچ را اجرا می كند. فناوران از تاریخ ۱۵ بهمن ماه لغایت ۱۵ اسفندماه می توانند طرح های فناورانه خویش را در سامانه بارگذاری كنند.
برنامه تجاری سازی فناوری نانو (Nano Match) یك برنامه دائمی با رویكرد پشتیبانی از طرح های حوزه فناوری نانو است. فناوران، شركت های نوپا، پژوهشگران و جامعه دانشگاهی بعنوان طرف عرضه و شركت های صنعتی و سرمایه گذاران خطرپذیر و مستقل بعنوان طرف تقاضا، همچون مخاطبان این برنامه هستند.
در همین راستا، فناوران می توانند طرح های فناورانه خویش را در دومین فراخوان ششمین دوره از برنامه های تجاری سازی فناوری نانو از ۱۵ بهمن به مدت یك ماه، جهت داوری و ورود به برنامه در سامانه نانومچ ثبت كنند.
در این دوره طرح هایی پذیرفته می شوند كه نمونه اولیه ای از آن ها تولید شده و مبتنی بر نیاز صنعت باشد، مشابه داخلی نداشته و یا در صورت وجود مشابه بهبود كیفیت، خواص و یا كاهش هزینه نسبت به آن داشته باشند. انطباق محصول با تعاریف نانو هم از دیگر شاخصه های مهم در پذیرش طرح ها است.
درخواست های دریافتی بر مبنای شاخصه های مختلفی همچون قابلیت تجاری شدن، قابلیت فنی، نانومقیاس، قابلیت توسعه بازار، نوآوری و همینطور پتانسیل گروه فناور برای پیشبرد طرح، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
طرح های پذیرفته شده در برنامه، طی بازه زمانی مشخصی كه برای هر طرح متناسب با سطح آن متفاوت می باشد، فرصت استفاده از امكانات، خدمات و تجهیزات در دسترس را خواهند داشت.
همچنین این طرح ها ضمن بهره مندی از خدمات و حمایت های نانومچ برای توسعه كسب وكار خود، بعد از اتمام فرآیند توسعه محصول، امكان استفاده از سایر حمایت‎ها و امكانات ستاد نانو برای توسعه بازار را هم خواهند داشت.

1396/12/07
16:44:08
5.0 / 5
4384
تگهای خبر: خدمات , شركت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
هواپیمای عمودپرواز
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم