در دانشگاه صنعتی امیركبیر؛

مسابقه بازیافت زباله های صنعتی برگزار می گردد

مسابقه بازیافت زباله های صنعتی برگزار می گردد بازار پرواز: دانشگاه صنعتی امیركبیر با برگزاری مسابقات سراسری تولید و بازیافت فلزات درصدد عرضه بهترین روش برای بازیافت زباله های صنعتی است.



به گزارش بازار پرواز به نقل از دانشگاه صنعتی امیركبیر، با عنایت به افزایش روزافزون پسماندهای حاصل از فرآیند‎های صنعتی اعم از زباله های الكترونیكی، فلزی و پساب ها، به منظور حفاظت محیط زیست و بازگرداندن مواد پرارزش به چرخه صنعت، ضرورت بازیافت این مواد به شدت ضروری می باشد.
برای این منظور انجمن علمی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه صنعتی امیركبیر اقدام به برگزاری دومین دوره مسابقات سراسری تولید و بازیافت فلزات كرده است.
این دوره از رقابت ها با هدف یافتن راهكارهای نوین و دارای توجیه اقتصادی و با محوریت بازیافت باتری‎های مستعمل در ایام ۱۱ و ۱۲ شهریور ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی امیركبیر برگزار می شود.
علاقه مندان برای حضور در این رقابت تا ۱۵ تیرماه فرصت دارند نسبت به ارسال پروپوزال یا مقالات به دبیرخانه مسابقات خود اقدام نمایند.
هدف از برگزاری این مسابقات تولید تحرك، نشاط، پویایی و رقابت سازنده و سالم در میان دانشجویان مستعد و علاقه‎مند به حوزه مهندسی مواد به خصوص در زمینه متالورژی استخراجی است.
اسامی تیم های برگزیده در روز اختتامیه مسابقه اعلام خواهد شد.

1397/03/20
23:37:17
5.0 / 5
4698
تگهای خبر: بال , تولید , مهندس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
کوادکوپتر کنترلی
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم