جت مسافربری جدید برای پرواز از لندن به نیویورك

جت مسافربری جدید برای پرواز از لندن به نیویورك به گزارش بازار پرواز با تولید یك جت مسافربری مافوق صوت پرواز از لندن به نیویورك در كمتر از سه ساعت امكان پذیر می گردد. سرعت حركت این جت ۲۱۸۰ كیلومتر در ساعت می باشد.



به گزارش بازار پرواز به نقل از دیجیتال ترندز، نمونه اولیه این جت كه Spike Aerospace S-۵۱۲ نام دارد، نخستین پرواز آزمایشی خویش را بدون حضور هر گونه مسافر انجام داده است و پیش بینی می گردد پروازهای تجاری این جت از سال ۲۰۲۱ آغاز شود.
هواپیمای یادشده برای جابجایی مسافر هنوز باید آزمایش های بیشتری را انجام دهد تا ایمنی و آسایش مسافران به طور كامل تضمین شود. پرواز آزمایشی این هواپیما در نیوانگلند آمریكا انجام شده است.
این هواپیمای جت می تواند ۱۸ تا ۲۲ مسافر را در خود جای دهد و می تواند مسافتی در حدود ۹۹۰۰ كیلومتر را در هر پرواز بپیماید كه در نوع خود جالب توجه است. ثبات شرایط داخلی هواپیما هم در سرعت بالا و هم در سرعت پایین، كاهش مصرف سوخت در مقایسه با هواپیماهای جت عادی و مسافت بیشتر قابل سپری شدن از جمله مزایای این هواپیماست.
هواپیمای یادشده فاقد دم افقی در آخر هم هست كه فرود آن در فرودگاه را تسهیل می كند. همینطور هواپیمای مذكور هیچ پنجره ای ندارد و تصاویر ویدئویی زنده محیط اطراف با استفاده از نمایشگری باریك كه بر روی دیواره كابین داخلی نصب شده، پخش می گردد. مسافران می توانند به دلخواه خود به جای این تصاویر فیلم سینمایی یا عكس های خانوادگی خویش را تماشا كنند. هر یك از این هواپیماهای جت بین ۶۰ تا ۸۰ میلیون دلار قیمت دارند و بنابراین استفاده از آنها پرهزینه خواهد بود.
 

1396/07/23
22:06:29
5.0 / 5
4982
تگهای خبر: پرواز , فرود , مسافر , هواپیما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
هواپیمای عمودپرواز
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم