هواپیمای اف-۲۷ در ماموریت رزمی

هواپیمای اف-۲۷ در ماموریت رزمی به گزارش بازار پرواز، به نقل از مهر فرمانده هوا دریای نیروی دریایی ارتش اذعان داشت: در رزمایش اقتدار و امنیت پایدار ۹۶ ، برای نخستین بار از هواپیمای اف-۲۷ در ماموریت های رزمی استفاده می گردد.


دریادار دوم خلبان رضا اسماعیلیان فرمانده هوادریای نیروی دریایی ارتش گفت: با اشاره به حضور گسترده هوادریا در رزمایش اقتدار و امنیت پایدار، گفت: در این رزمایش، هواپیمای اف-۲۷ در كنار گشت شناسایی دوربرد در مرزهای دور آبی، برای اولین بار ماموریت رزمی در زمینه پرش چترباز و پشتیبانی رزمی از یگان های سطحی خصوصا در ساحل را انجام خواهد داد.
 
وی افزود: تسخیر ساحل از طریق تخلیه چترباز اتوماتیك توسط هواپیمای «فرندشیپ» از جمله اهدافی است كه در این رزمایش دنبال می شود.
 
فرمانده هوادریای نیروی دریایی ارتش با اشاره به نقش بسیار موثر و سازنده این یگان در رزمایش های نداجا و پشتیبانی از شناورهای سطحی، زیرسطحی و یگان های رزمی دریایی، تاكید كرد: در منطقه عمومی رزمایش هوادریا گشت های شناسایی-رزمی مختلف را با هواپیما و هلیكوپتر و بهره گیری از جدیدترین سلاح ها انجام خواهد داد.
 
دریادار اسماعیلیان با بیان اینكه بالگردهای ضدسطحی AB-۲۱۲ با استفاده از راكت انداز و تیربارهای سنگین  در این رزمایش شركت دارند، گفت: در رزمایش های گذشته با بالگردهای ضد زیردریایی SH و مین روب RH شركت داشته ایم اما در این رزمایش با توجه به سناریوی تعریف شده، با بالگردهای ضدسطحی حضور پیدا كرده ایم.
 
وی تاكید كرد محدوده رزمایش به طور كامل تحت اشراف كنترل نیروی دریایی ارتش است.
 
فرمانده هوادریای نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایانه ها و چاه های نفتی و جزایر میانی دریای خزر كه در محدوده این رزمایش قرار دارند، تحت پوشش نیروی دریایی قرار دارد.
 
دریادار اسماعیلیان در پایان با بیان اینكه محدوده این رزمایش از مرز شمالی دریای خزر در مجاورت مرز كشورمان با تركمنستان، تا مرز غربی در مجاورت كشور آذربایجان است گفت: پیام برگزاری رزمایش اقتدار و امنیت پایدار ۹۶ صلح و دوستی با همسایگان است.
1396/04/16
17:32:03
5.0 / 5
4551
تگهای خبر: هواپیما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
هواپیما کنترلی
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم