توسط یك شركت فنلاندی؛

قایق لوكس دوستدار محیط زیست با آی پد كنترل می گردد

قایق لوكس دوستدار محیط زیست با آی پد كنترل می گردد بازار پرواز: یك شركت فنلاندی یك قایق برقی كاملا بی صدا تولید كرده كه كیو۳۰ نام دارد و می تواند بدون تولید هیچ گونه آلودگی زیست محیطی در دریاها و اقیانوس ها حركت نماید.



به گزارش بازار پرواز به نقل از نیواطلس، این قایق لوكس ۹.۳ متر طول و ۲.۲ متر عرض دارد و بخش زیادی از قسمت های داخلی آن از فایبرگلاس تولید شده است.
قایق یادشده در اصل جهت استفاده دو نفر طراحی شده، اما می تواند هشت نفر را هم به راحتی در خود جای دهد. كابین لوكس صرف شام، تختخواب های متعدد، آشپزخانه، یخچال و غیره همچون دیگر امكانات این قایق است.

این قایق تولیدی شركت Q Yachts دارای یك موتور برقی Oceanvolt AXC۲۰، باتری با ظرفیت ۳۰ كیلووات ساعت و چهار پروانه قدرتمند است كه سبب می شوند كیو ۳۰ بتواند با سرعت ۹ گره دریایی ( معادل با ۱۷ كیلومتر در ساعت) حركت نماید. در این وضعیت شارژ باتری این قایق بعد از پیمودن حدود ۱۵۰ كیلومتر تمام می شود.
البته این قایق می تواند با سرعت ۲۷ كیلومتر بر ساعت هم در آب حركت نماید، اما در این حالت شارژ باتری آن پس از پیمودن حدود ۷۵ كیلومتر تمام می گردد.
هدایت این قایق هم به صورت دستی و هم به صورت خودكار با استفاده از یك اپلیكیشن قابل نصب بر روی تبلت آی پد قابل انجام است. بلندگوی بی سیم بئوپلی هم پخش موسیقی را در حین حركت در كل قایق ممكن می كند. شركت سازنده كه این قایق را تسلای دریا نامیده هنوز زمان ارائه عمومی و قیمت آن را اعلام نكرده است.

1397/06/03
15:11:06
5.0 / 5
4460
تگهای خبر: تولید , سرعت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
هواپیمای کنترلی
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم