انصاری:

مسئولان با تدبیر جامعه را از پیچ بزرگ تاریخی عبور دهند

مسئولان با تدبیر جامعه را از پیچ بزرگ تاریخی عبور دهند بازار پرواز: شهرری- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: اكنون زمان استراحت مسئولان نیست و با تدبیر و رفتار صحیح خود جامعه را از این پیچ بزرگ تاریخی عبور دهند.


به گزارش صبح چهارشنبه ایرنا، حجت الاسلام مجید انصاری در مراسم عزاداری شب تاسوعا در حرم مطهر امام خمینی (ره) اضافه كرد: تدبیر خداوند بزرگ این بوده كه انسانها را بعنوان اشرف مخلوقات برگزیند و عرصه حیات او را در معرض امتحان الهی قرار دهد.
وی هدف از خلقت بشریت را آزمون و امتحان الهی عنوان نمود و اظهار داشت: هیچ كس بی جهت به بهشت و جهنم نمی رود مگر اینكه به واسطه آزمایش الهی سرنوشت خویش را مشخص نماید.
حجت الاسلام انصاری افزود: در بیشتر مواقع جامعه و هویت جمعی است كه مورد آزمایش قرار می گیرد و تك تك افراد باید با تدبیر از این آزمون های الهی سربلند بیرون آیند.
وی با اشاره به اینكه امامان ما همواره در بوته آزمایش قرار داشتند، یادآورشد: هر چه آزمون های الهی سخت باشد به همان اندازه هم به بهشت نزدیكتر خواهیم شد و به راستی كه امامان چه خوب در این آزمون ها موفق شدند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: سرنوشت و آزمون های انبیا برای جوانان ما درس عبرت است و نباید به راحتی از كنار آنها گذشت.
وی توضیح داد: جامعه ای كه در آزمون های الهی رفوزه شود همانند یك كشتزار خشك در بستر مرگ می خوابد.
حجت الاسلام انصاری با اشاره به اینكه مسئولان در معرض امتحان بزرگ الهی قرار دارند، اظهار داشت: مسئولان با رفتار صحیح خود، مكتب امامان و رهبران ولایی را زنده نگه دارند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت كه ملت ایران در خلال سال ها ارتجاع دینی، خرافات عاشورایی، جهل و دوران دفاع مقدس را پشت سر گذاشت و زیر بیرق سیدالشهدا(ع) فرعون زمانه را سركوب كرد.
انصاری با اشاره به اینكه اكنون كشور ما در عرصه جهاد اقتصادی و فرهنگی قرار دارد، اضافه كرد: كسانی كه بازار واردات و صادرات را در دست دارند باید تلاش كنند در این جهاد سربلند شوند.
وی یادآورشد كه نظام بانكی، پولی، مالی و تجارت با درایت عمل كند و مردم و بازاریان هم همه جانبه با آنها همكاری كنند.
حجت الاسلام انصاری افزود: امروز روز احتكار نیست و كسی كه دست به این عمل شنیع می زند همانند كسی است كه در روز عاشورا آب را بر یاران امام حسین(ع) بست.
وی اظهار داشت: زمانی یك ملت در برابر دشمنان بزرگ پیروز می گردد كه بیكاری، گران فروشی و احتكار را از بین ببرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از جریان هایی كه در فضای مجازی مرتب سم پاشی می كنند، اظهار داشت: كسانی آگاهانه و یا ندانسته در این فضا دست به ناامنی می زنند در زمین دشمنان بازی می كنند.
وی افزود: در كشور ما مشكلاتی وجود دارد و باید به درستی شرایط را درك و با تدبیر درست از این پیچ تاریخی عبور نماییم.
مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی(ع) در حرم مطهر امام خمینی(ره) با حضور مردم عزادار، اعضای بیت امام راحل، معاون اول رئیس جمهوری و جمعی از علما و شخصیت های سیاسی برگزار گردید.
شبد**1970/6003


1397/06/29
12:14:02
5.0 / 5
4773
تگهای خبر: جت , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
هواپیمای ریموت
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم