ماسك های زیبا تولید شدند؛

ورود طراحان مد به عرصه تولید ماسك های ضدآلودگی هوا

ورود طراحان مد به عرصه تولید ماسك های ضدآلودگی هوا بازار پرواز: با آغاز پاییز میزان آلودگی هوا در خیلی از شهرها افزایش می یابد و مردم مجبور به استفاده از ماسك های تصفیه هوا می شوند. طراحان مد با ورود به این عرصه، ماسك ها را هم زیبا كرده اند.


به گزارش بازار پرواز به نقل از آسین ایج، شركت نیروانا یكی از بزرگترین تولیدكنندگان این نوع ماسك ها در كشور هند ماسك هایی تولید كرده است كه هم قابل استفاده مجدد هستند و هم از كیفیت بالاتری در مقایسه با ماسك های یك بار مصرف برخوردار می باشند. این ماسك ها ظاهر جذابی دارند كه افراد را به استفاده از آنها ترغیب می كند.
این ماسك ها كه Vogmask نام گرفته اند، همراه با طرح ها و نقش و نگارهای متنوع عرضه می شوند. هر یك از این ماسك ها مجهز به فیلتر «ان ۹۹» برای جلوگیری از ورود ذرات معلق خطرناك و گرد و خاك به بینی و دهان، فیلتر فعال كربن و یك دریچه نفوذ برای تسهیل تنفس هستند.
قیمت این ماسك ها بسته به ظاهر و تزئینات آنها متفاوت بوده و از ۳۰ دلار تا ۳۵ دلار در نوسان است.
پیش از این یك شركت فناوری در هند به نام Purelogic Labs نخستین ماسك هوای مجهز به موتور را عرضه نموده بود كه ماسك Prana Air Motion نام داشت.
موتور این ماسك قادر به دریافت و مكش هوای تصفیه شده به سمت بینی است. سرعت موتور مورد اشاره در سه حالت برای راه رفتن، راه رفتن سریع و دویدن قابل تنظیم است. باتری این موتور هم در صورت شارژ كامل برای حداكثر ۶ ساعت قابل استفاده می باشد. قیمت این ماسك ۵۰ دلار است.

1397/08/09
20:35:51
3.3 / 5
4668
تگهای خبر: بال , تولید , سرعت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
ناشناس:
خیلی جالبه ! ماسک خوشگل
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
هواپیمای ریموت
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم