مسابقات قرآن كاركنان تامین اجتماعی در مشهد به پایان رسید

مسابقات قرآن كاركنان تامین اجتماعی در مشهد به پایان رسید بازار پرواز: مشهد - مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن كاركنان سازمان تامین اجتماعی روز پنجشنبه با معرفی نفرات برتر در مشهد پایان یافت.


به گزارش بازار پرواز به نقل از ایرنا، در این دوره از مسابقات 230 شركت كننده شامل 117 مرد و 113 زن در رشته های قرائت، مفاهیم، ترتیل، حفظ هفت و 14 جزء طی 2 روز به رقابت پرداختند.
در آخر این رقابتها سعید مرامی از تهران، محمود دیانی از اصفهان، علی رحیم زاده از اصفهان و سید مرتضی مرتضوی از قم به ترتیب در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ هفت جزء و حفظ 14 جزء قرآن بعنوان نفرات برتر معرفی گشتند.
در بخش مفاهیم هم منصور سیفی از آذربایجان شرقی، عبدالله سهراب لو از زنجان، محمد حسن خدایی از اردبیل و مصطفی علایی از كردستان حائز حداكثر امتیاز شدند.
در بخش بانوان هم مرضیه جلال الدین صالحی از خوزستان، سمیه خدایی از تهران، سعیده كردی یزدی از یزد و زینب خنسیر از استان بوشهر به ترتیب در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ هفت جزء و حفظ 14 جزء قرآن عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.
در بخش مفاهیم هم فاطمه رخصتی از گیلان، الهه حاتم پور از اصفهان، لیلا احسانی از مازندران و معصومه محمدی زاده از تهران بیشترین امتیازات را كسب كردند.

* مراسم پایانی تحت الشعاع فوت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی
در این مراسم دستیار مدیرعامل و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با ابراز تاسف از وقوع سانحه رانندگی و فوت سیدتقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: قرار بود ایشان در مراسم پایانی مسابقات قرآن حضور داشته باشد كه این حادثه رخ داد.
محمدرضا جعفریان اضافه كرد: ایشان در پاكدستی نمونه بود و علاوه بر اینكه خود در كمك به بیمه شدگان پیشقدم بود سایرین را هم به این عمل نیك سفارش می كرد.
3221 / 6053


1397/08/26
15:41:16
5.0 / 5
4941
تگهای خبر: بیمه , جت , سازمان , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
کوادکوپتر کنترلی
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم