سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان:

لغو بازی پدیده و استقلال به اقتدار لیگ لطمه زد

لغو بازی پدیده و استقلال به اقتدار لیگ لطمه زد بازار پرواز: مشهد - سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان اظهار داشت: تصمیمی كه طی هفته های گذشته در خصوص تعویق بازی تیم پدیده با استقلال گرفته شد، به اقتدار لیگ برتر كشور ضربه زد.


یحیی گلمحمدی روز شنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم سایپا با انتقاد از فاصله سه هفته ای بین دیدار های لیگ برتر تیم پدیده اضافه كرد: سرانجام فردا بازی رسمی خواهیم داشت كه مضرات این فاصله مشخص خواهد شد.
وی با اشاره به اینكه تیم سایپا شرایط بهتری داشته و فكر می كنم آماده تر از ما باشد گفت: مقابل تیم خوب و باشخصیت بازی داریم كه سبك بازی مخصوص خودرا دارد.
وی اظهار داشت: این بازی راحت نیست و تا جایی كه ممكن بود تمرین كردیم و تیم آماده ای از نظر روحی و جسمی فراهم گشته است اما تنها نگرانیم به خاطر فاصله زیاد بین بازی رسمی پدیده است.
سرمربی تیم پدیده در باره برخی شایعات در خصوص پیوستن برخی بازیكنانش به تیم پرسپولیس اضافه كرد: ضمن دفاع از منافع باشگاه به هر بازیكنی كه بخواهد از پدیده جدا شود اجازه این كار را خواهیم داد چونكه اینكه بازیكنی را به زور نگه داریم به نظرم اشتباه است و حضور در تیم پدیده باید آرزوی بازیكنان باشد.
وی به وعده مسئولان استان برای در اختیار گرفتن زمین چمن یك مجموعه دولتی اشاره نمود و گفت: برای تمرین به زمین چمن نیاز مبرم داریم و امیدواریم كمك به تنها نماینده خراسان رضوی در این زمینه عملی شود.
پیش از این برمبنای اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران به سبب حضور مهمانان خارجی جهت شركت در ‏مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا و مشغله فراوان نیروی انتظامی در تهران و برمبنای اعلام شورای تامین این استان، دیدار تیم های استقلال و پدیده روز جمعه 18 آبان امسال در ورزشگاه آزادی لغو شد.
این در حالی است كه مسئولان این ورزشگاه قبل از این اعلام نموده بودند به سبب برگزاری مرحله نهایی جام قهرمانان آسیا در روز شنبه نمی توانند روز جمعه میزبان تیم های استقلال و پدیده باشند و به همین خاطر این بازی باید در ورزشگاه دیگری برگزار شود كه تیم استقلال راضی به انجام بازی در ورزشگاهی غیر از آزادی نشد پس خواستار تعویق بازی شد كه سپس موافقت سازمان لیگ با این درخواست مسئولان تیم پدیده نسبت به این اقدام اعتراض كردند.
تیم فوتبال پدیده در میانه بازهای هفته سیزدهم لیگ برتر الان با 11 بازی و 26 امتیاز به همراه سپاهان با 13 بازی در صدر جدول قرار دارد.
سایپا باز با 12 بازی و 16 امتیاز در رده هفتم جدول است.
بازی 2 تیم پدیده خراسان و سایپای تهران در چارچوب بازی های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال فردا (یكشنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد صورت خواهد گرفت.
3221 / 6053


1397/09/04
17:12:59
5.0 / 5
4434
تگهای خبر: بال , سازمان , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
هواپیمای ریموت
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم