در یك طرح عجیب؛

موجودات دریایی برای پنتاگون جاسوسی می كنند

موجودات دریایی برای پنتاگون جاسوسی می كنند به گزارش بازار پرواز پنتاگون در طرحی عجیب می خواهد موجودات دریایی مهندسی شده ای پرورش دهد كه سیگنال های مختلف را زیر آب رصد كنند و وجود زیردریایی دشمن را اخطار دهند.



به گزارش بازار پرواز به نقل از بیزینس اینسایدر، پنتاگون مشغول توسعه یك طرح عجیب برای پرورش موجودات دریایی است تا بتوانند زیردریایی های دشمن را ردیابی كنند.
این پروژه برای تولید موجودات مهندسی شده ای است كه در حقیقت مانند سیم تله عمل می كنند و در صورت وجود خطر می توانند به فرماندهان نیروی دریای هشدارهای اولیه را بدهند.
آزمایشگاه تحقیقات دریایی یا NRL می تواند میكروارگانیسم ها را طوری تغییر دهند كه انواع مختلف سیگنال ها از سوخت فسیلی گرفته تا دی ان ای غواصان را ردیابی كنند.
سارا گلاون محقق NRL در یك سخنرانی در این باره اظهار داشت: می توان در بستر مهندسی شده، قدرت میكروب ها برای آزاد كردن الكترون را گرفت و سپس از آن الكترون ها برای برقراری ارتباط با چیزی مانند یك وسیله نقلیه خودران استفاده نمود.
به گفته گلاون تحقیقات هنوز باید یك سال دیگر ادامه یابد تا شواهد دقیقی از قابلیت مهندسی واكنش ها در موجودات دریایی فراهم گردد.
محققان درحال حاضر مشغول بررسی ارگانیسم های دریایی پرجمعیت مانند مارینو باكتر (Marinobacter)برای این پروژه هستند.
از جانب دیگر چند پروژه در ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی در حال اجرا هستند. همه آنها بخشی از یك طرح با بودجه ۴۵ میلیون دلار هستند.

1397/09/13
14:42:53
5.0 / 5
4767
تگهای خبر: تولید , مهندس , هوایی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
فروش هواپیمای کنترلی
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم