رئیس بنیاد شهید:

نرخ بیكاری ایثارگران چهار درصد است

نرخ بیكاری ایثارگران چهار درصد است بازار پرواز: معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: با وجود نرخ بیكاری 12 درصدی در كشور این نرخ در بین ایثارگران حدود چهار درصد است.


حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح یك مزرعه مدرن پرورش مرغ مادر گوشتی در شهرستان فریمان استان خراسان رضوی اضافه كرد: خیلی از ایثارگران در این بنیاد و سازمان های تابعه آن مشغول خدمت هستند و علاوه بر اینكه در سال های اخیر تاكید بر عدم استفاده از بازنشستگان بوده است خیلی از ماموران به خدمت باز از این بنیاد ترخیص شده و به سازمان های خود بازگشته اند تا زمینه اشتغال تعداد بیشتری از ایثارگران فراهم گردد.
وی گفت: گرچه این بنیاد وظایف مختلف در حوزه فرهنگی و خدمت به ایثارگران بر عهده دارد ولی از راه سازمان اقتصادی كوثر باز برخی اهداف خودرا دنبال می كند و همچون در پروژه اخیر ظرفیت های خوبی برای اشتغال ایثارگران فراهم گشته است.
وی با اشاره به اینكه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید به این انقلاب بعنوان پدیده ای نوین در عصر معاصر بپردازیم اظهار داشت: سپس پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های گوناگون دشمنان همچون ترورهای گسترده، جنگ تحمیلی و تحریم های اقتصادی و انواع دیگر دسیسه های دشمنان ادامه داشته است پس ایران اسلامی همواره باید خودرا آماده نگه دارد.
حجت الاسلام شهیدی با اشاره به جنگ اقتصادی آمریكا مقابل ملت ایران اضافه كرد: امروز باز باید مانند روزهای دفاع مقدس همه در هر موقعیتی كه هستند به میدان بیایند و هر قدمی كه می توانند برای مبارزه در این جنگ تمام عیار بردارند تا از این وضعیت پیروزمندانه عبور نماییم.
در این مراسم مجموعه مدرن پرورش مرغ مادر گوشتی در چارچوب شركت زنجیره ای تولید محصولات پروتئینی شمال شرق بهره برداری شد.
این شركت از ادغام سه مجموعه مرغداران توس، خوراك دام و طیور مشهد و مرغ مادر دیزباد شكل گرفته و از شركتهای تابعه سازمان اقتصادی كوثر است.
بخشی از فعالیتهای اقتصادی بنیاد شهید و امورایثارگران در چارچوب مجموعه اقتصادی كوثر انجام میگردد.
3221 / 6053


1397/09/23
17:30:12
5.0 / 5
4585
تگهای خبر: بال , تولید , جت , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
هواپیمای ریموت
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم