درخواست یك نهاد آمریكایی برای حفظ كره شمالی در لیست ناقضان آزادی های مذهبی

درخواست یك نهاد آمریكایی برای حفظ كره شمالی در لیست ناقضان آزادی های مذهبی بازار پرواز: یك كمیسیون مستقل دولت آمریكا از وزارت امور خارجه این كشور درخواست كرده است كه نام كره شمالی را در لیست سیاه كشورهایی كه آزادی دینی را سركوب می كنند، حفظ كند.


به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، كمیسیون آزادی دینی بین المللی آمریكا در گزارش سالانه خود كه اخیرا در وبسایت این نهاد انتشار یافته، سفارش كرده است كه كره شمالی همچنان بعنوان یك "كشور محل نگرانی" در نظر گرفته شود. كره شمالی در سال ۲۰۰۱ از طرف آمریكا یك كشور محل نگرانی شناخته شد.
در این گزارش آمده است: كره شمالی منزوی ترین و سركوب شده ترین جامعه جهان است. در سراسر سال ۲۰۱۸ دولت كره شمالی نقض سیستماتیك، پیوسته و فاحش آزادی دینی و اعتقادی را ادامه داد.
به گزارش خبرگزاری یونهاپ، این كمیسیون از واشنگتن درخواست نمود كه در مذاكرات احتمالی آینده برداشته شدن تحریم ها مقابل كره شمالی را به "تلاش صادقانه و مشهود" برای بهبود آزادی دینی و سوابق حقوق بشر مشروط كند.
این كمیسیون سفارش كرده است كه چین، روسیه، پاكستان، ایران، سوریه، ویتنام و كشورهای دیگر باز در كنار كره شمالی در این لیست قرار گیرند.




منبع:

1398/02/10
13:24:51
5.0 / 5
4600
تگهای خبر: سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
هواپیمای ریموت
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم