صادرات كیسه پلاستیكی زیست تخریب پذیر و مقاوم نانویی به عراق

صادرات كیسه پلاستیكی زیست تخریب پذیر و مقاوم نانویی به عراق به گزارش بازار پرواز كیسه پلاستیكی زیست تخریب پذیر و مقاوم نانویی تولیدی توسط یك شركت دانش بنیان به عراق صادر شد.



به گزارش بازار پرواز به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، یك شركت دانش بنیان سه محصول نانویی كیسه های پلاستیكی مقاوم سازی شده با نانو، كیسه های پلاستیكی زیست تخریب پذیر و مقاوم و همینطور كیسه های زباله بیمارستانی آنتی باكتریال محصولات نانویی را تا كنون به بازار عرضه نموده است.
این شركت علاوه بر تامین نیاز بازار داخل كشور، صادرات این محصولات را هم انجام می دهد به صورتی كه در طول یك سال قبل ۱۲۰۰ تُن از این محصولات به كشور عراق صادر گردیده است. با عنایت به اثرات مخرب پلاستیك های رایج بر طبیعت، این محصولات جذابیت زیادی در بخش صادرات دارند.
محمد علی ولیان از مدیران شركت اظهار داشت: این كیسه های نانویی به علت مقاومت بالا و خواص ویژه ای كه دارند به شدت مورد توجه بازار داخل كشور قرار دارد.
وی با اشاره به اینكه پسماند غذا و دیگر مواد فاسد شدنی درون كیسه زباله یك مكان مطلوب برای رشد باكتری ها هستند كه سبب ایجاد آلودگی می شوند، بیان كرد: دراین كیسه ها، نانوذرات آنتی باكتریال از رشد میكروارگانیسم هایی كه باعث فساد و ایجاد آلودگی می شوند، جلوگیری می كنند. نانوذرات اكسید روی فعالیت ضد باكتریایی قوی را در مقابل باكتری های بیماری زا از قبیل E.Coli وS.aureus از خود نشان می دهند. در نتیجه كیسه های آنتی باكتریال این شركت بسیار مورد توجه بیمارستان ها قرار دارد و هم اكنون برخی از كلینیك ها و بیمارستان ها از این كیسه ها استفاده می نمایند.
ولیان درباره مزیت اقتصادی این كیسه ها اظهار داشت: از آنجایی كه این كیسه ها بسیار مقاوم هستند در نتیجه تعداد كالای بیشتری در آنها می توان قرار داد و در اصلاح فنی شاخص تعداد در كیلوی این كیسه ها بالا بوده و از این نظر برای مصرف كننده هم صرفه اقتصادی دارد.

1398/09/24
22:29:48
5.0 / 5
4263
تگهای خبر: بال , تولید , دانش بنیان , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
کوادکوپتر کوچک
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم