استقبال مردم بوشهر از پیكر شهید تازه تفحص شده

استقبال مردم بوشهر از پیكر شهید تازه تفحص شده بازار پرواز: بوشهر- ایرنا- پیكر شهید ؛حمید انباركی؛ كه بعد از 29 سال تفحص شده و به وطن بازگشته است، روز دوشنبه در فرودگاه بین المللی بوشهر مورد استقبال مردم شهید پرور و ولایت مدار قرار گرفت.


معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر اظهار داشت: پیكر این شهید والامقام بعد از استقبال مردم در فرودگاه بوشهر به شهرستان تنگستان اعزام شد.
سید محسن موسوی در این آیین در گفت وگو با ایرنا اضافه كرد: برپایه برنامه ریزی انجام شده مراسم وداع با پیكر شهید در مصلی نماز جمعه شهر اهرم ساعت 19 تا 21 دوشنبه شب برگزار می گردد.
موسوی افزود: پیكر این شهید ساعت هشت بامداد سه شنبه از محل سپاه تنگستان در شهر اهرم مركز این شهرستان تا گلزار شهدای گمنام این شهر بردستان مردم تشییع و سپس ساعت 10 به روستای انبارك منتقل و در گلراز شهدای این روستا به خاك سپرده می گردد.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر اظهاركرد: اگر شهدا و خانواده آنها نبودند، امروز ایران بعنوان یك كشور مقتدر و قدرتمند نمی توانست در عرصه های مختلف به ایفای نقش بپردازد.
موسوی بابیان اینكه امروز ایران بعنوان یكی از امن ترین كشورهای دنیا موردتوجه قرار دارد، اظهار داشت: این امنیت و صلابت به بركت حضور و وجود شهداست كه با نثار جان خود آن را برای ما به ارمغان آورد اند.
«حمید انباركی» همچون شهیدان تازه تفحص شده كمیته جست و جوی مفقودان ستاد كل نیروهای مسلح است كه بعد از 29 سال به وطن بازگشته است.
این شهید بزرگوار در عملیات بازپس گیری جزیره مجنون در سال 1367 به درجه رفیع شهادت نائل شد.
شهید حمید انباركی در سال 1351 در روستای انبارك شهرستان تنگستان متولد و در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه های حق ضد باطل و در سن 16 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه


1396/10/26
20:13:30
5.0 / 5
4960
تگهای خبر: فرود , فرودگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
کوادکوپتر کوچک
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم