تلاش تسلا برای از سرگیری تولید خودروی برقی در شانگهای

تلاش تسلا برای از سرگیری تولید خودروی برقی در شانگهای بازار پرواز: شركت خودروسازی تسلای آمریكا می خواهد پس از مدتی وقفه تولید خودروی برقی را در شانگهای چین از سر بگیرد و كسری تولید هفته های اخیر را جبران كند.



به گزارش بازار پرواز به نقل از آسین ایج، این شركت كه به سبب تعطیلات سال نوی چینی و گسترش ویروس كرونا مجبور شده بود كارخانه بزرگ خودرا در شهر شانگهای تعطیل كند، اعلام نموده كه كارهای تولیدی خودرا از امروز دهم فوریه از سر می گیرد.
بسیاری از كارخانه های فعال در چین پس از اختتام تعطیلات سال نوی این كشور هنوز فعالیت خودرا از ترس ویروس كرونا از سر نگرفته اند. اما تسلا كه نگران تأخیر در تحویل سفارشات قبلی خودرو است، می خواهد فعالیت عادی خود در شانگهای را از امروز از سر بگیرد.
تسلا ابتدا قصد داشت كارخانه خود در شانگهای را از اول فوریه بازگشایی كند، اما این كار را ۱۰ روز به تأخیر انداخت. این شركت آگهی داده كه این تأخیر موجب خواهد شد تحویل سفارشات خودروی برقی مدل ۳ تسلا با تأخیر صورت گیرد. انتشار ویروس كرونا در چین چرخه تامین خیلی از مواد اولیه كارخانه ها را در سراسر این كشور مختل كرده است.
در عین حال مقامات محلی شانگهای هم تاكید كرده اند به صنایع فعال در این منطقه كمك خواهند كرد تا هر چه سریع تر فعالیت عادی خودرا از سر بگیرند.
كارخانه تسلا در شانگهای كه دو میلیارد دلار ارزش دارد، نخستین كارخانه این شركت سازنده خودرو های برقی در خارج از آمریكا است و با همكاری چین ساخته شده است. تولید خودرو در این كارخانه از اكتبر شروع شد و تحویل نخستین سری از اتومبیل های آن به ماه گذشته بازمی گردد.


منبع:

1398/11/21
23:48:04
5.0 / 5
4566
تگهای خبر: تولید , خودرو , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
هواپیمای کنترلی
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم