اعلام حكومت نظامی شبانه در فیلیپین و تعطیلی فروشگاه ها

اعلام حكومت نظامی شبانه در فیلیپین و تعطیلی فروشگاه ها بازار پرواز: شهرداران 16 كلانشهر مانیل امروز (شنبه) از ممنوعیت آمد و شد شبانه و تعطیلی یك ماهه فروشگاه ها بمنظور محدود كردن اپیدمی كروناویروس جدید آگاهی داد.


به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، با شناسایی ششمین مورد از مبتلاشدن به كروناویروس، رودریگو دوترته، رئیس جمهوری فیلیپین بالاترین سطح اضطرار بهداشتی و تدابیری برای قرنطینه پایتخت را كه ۱۲ میلیون جمعیت دارد، اعلام نموده است.
چنانچه تمام تدابیر احتیاطی در پایتخت فیلیپین به صورت كامل اجرایی شود، شدیدترین اقدامات مراقبتی در آسیا محسوب می شود. این اپیدمی تابحال جان بیش از ۵۰۰۰ تن را در سراسر جهان گرفته است.
خوزه آرتورو گارسیا، مدیركل اداره توسعه كلانشهر مانیل (مترو مانیلا) در یك كنفرانس مطبوعاتی اعلام نمود: با هدف محدود كردن شیوع این ویروس، لازم است كه تردد مردم را كاهش دهیم. ما در حال كاستن از تردد مردم در كلانشهر مانیل هستیم.
با توجه به اینكه ممنوعیت سفرها از یكشنبه اجرایی می شود، بعضی از سكنه پایتخت فیلیپین به ایستگاه های اتوبوس و فرودگاه ها هجوم آورده اند.
رئیس جمهوری فیلیپین پنج شنبه محدودیت های مسافرت هوایی و زمینی از مبدا مانیل و به مقصد مانیل اعلام نمود كه فردا ۱۵ مارس اجرایی می شود و تعطیلی مدارس تا ۱۲ آوریل تمدید گردید.
ممنوعیت آمد و شد شبانه از ۱۵ مارس تا ۱۴ آوریل اجرایی می شود و برخی كارمندان از آن معاف هستند اما ناقضان بازداشت یا مجازات نمی شوند. مراكزی چون بانك ها، داروخانه ها و خواربار فروشی ها به فعالیتشان ادامه می دهند.




منبع:

1398/12/24
13:57:17
5.0 / 5
3863
تگهای خبر: بال , سفر , فرود , فرودگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
هواپیما کنترلی
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم