پرواز گلایدر بدون موتور ایرباس در ارتفاع ۹۹۰۰ متری

پرواز گلایدر بدون موتور ایرباس در ارتفاع ۹۹۰۰ متری به گزارش بازار پرواز گلایدر بدون موتور ایرباس در آزمایش های خود توانست در ارتفاع ۹۹۰۰ متری پرواز نماید. این هواپیما با بدنه ای سبك و به وزن ۵۰۰ كیلوگرم تولید شده است.



به گزارش بازار پرواز به نقل از نیواطلس، گلایدر بدون موتور Perlan۲ شركت ایرباس در آزمایش های خود این بار در ارتفاعی بالاتر پرواز كرد. این هواپیمای دو نفره در ارتفاع ۹۹۰۰ متری آسمان آرژانتین پرواز كرد.
«پرلان۲» یك گلایدر بدون موتور است كه هدف از طراحی آن شكست ركورد «پرلان ۱»است كه در ۲۰۰۶ میلادی توانست در ارتفاع ۱۵۴۱۶ متری پرواز كند. اما هدف نهایی این پروژه ساخت نخستین هواپیمای بدون موتور با بال های ثابت است كه می تواند در ارتفاع ۱۰۰ كیلومتری زمین و در لبه فضا پرواز می كند.
برای دستیابی به این هدف پرلان ۲ با بدنه ای سبك و به ۵۰۰ كیلوگرم و عرض بال ۲۷ متر ساخته شده است. همچنین این وسیله دارای سیستم تنفس با اكسیژن و چتر نجات برای مواقع اضطراری است.
به گفته شركت ایرباس، همزمان با افزایش تقاضا برای سفرهای هوایی، چالش های امنیتی و كارآمد این نوع سفر برای جمعیت در حال رشد به وجود می آید.
بنابراین چشم اندازی كه این گلایدر و نمونه های مشابه آن فراهم می كنند، ارزش زیادی دارد.
 

1396/05/15
00:22:30
5.0 / 5
4795
تگهای خبر: گلایدر , پرواز , ارتفاع , هواپیما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
هواپیما کنترلی
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم