تكمیل طرح های ناتمام به 600 هزار میلیارد تومان نیاز دارد

تكمیل طرح های ناتمام به 600 هزار میلیارد تومان نیاز دارد بازار پرواز: یزد - نایب رئیس كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود 72 هزار پروژه نیمه تمام در كشور و نیاز به 600 هزار میلیارد تومان برای تكمیل آنها اظهار داشت كه 12 هزار طرح از این تعداد را دولت، قابل واگذاری به بخش خصوصی اعلام نموده است.


به گزارش بازار پرواز به نقل از ایرنا، سید «ابوالفضل موسوی بیوكی» روز پنجشنبه در نهمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد اضافه كرد: این در شرایطی است كه بودجه عمرانی یكسال كشور تنها 60 هزار میلیارد تومان اعلام می گردد.
وی اضافه كرد: بنابر این اگر تا 10 سال آینده هیچ طرح جدیدی در كشور آغاز نشود می توانیم امیدواریم باشیم این پروژه ها به اتمام برسد.
نایب رئیس كمیسیون عمران مجلس بیان كرد: در برنامه پنجم توسعه كشور حدود 50 هزار پروژه، غیرقابل واگذاری اعلام شده بود كه اكنون این تعداد به حدود 55 هزار طرح رسیده است.
موسوی بیوكی با تاكید بر ضرورت حل مشكل بخش خصوصی برای تكمیل این پروژه ها افزود: وقتی نقدینگی كشور بالا است می توان با هدایت آنها به سمت تكمیل پروژه های نیمه تمام از ظرفیت مردم هم بخوبی استفاده نمود.
وی با اشاره به دستور رئیس مجلس شورای اسلامی برای یافتن راهكار حل این مشكل اظهار داشت: برنامه ما این است كه اولا طرح هایی كه قابلیت اجرا به مردم دارد را دولت شروع نكند و هیچ طرح جدیدی هم بدون حضور بخش خصوصی آغاز نشود.
نماینده مردم یزد و اشكذر پیشنهاد كرد: با عنایت به خلاقیت بالای یزدی ها در مباحث سرمایه گذاری، این استان در كنار یك استان دیگر بعنوان الگو برای تشكیل یك كارگروه به منظور واگذاری پروژه های نیمه تمام و راهكارهای تعیین تكلیف آنها انتخاب گردد.
در این نشست مباحثی درباره پیشنهادهای استان درباره تجهیزات و منابع مورد نیاز مبحث اجرای طرح جامع كنترل و كاهش صدمه های اجتماعی و همچون حاشیه نشینی و گزارشی از وضعیت ورزش یزد ارائه شد.
1968/ 6197


1397/07/27
18:56:56
5.0 / 5
4215
تگهای خبر: بال , جت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
هواپیمای عمودپرواز
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم