دولت ترزا می در معرض خطر فروپاشی تهدید ۶ وزیر به خروج از كابینه

دولت ترزا می در معرض خطر فروپاشی تهدید ۶ وزیر به خروج از كابینه به گزارش بازار پرواز برخی از وزرای كابینه نخست وزیر انگلیس به علت اختلافات بر سر خروج این كشور از اتحادیه اروپا امكان دارد از كابینه استعفا كنند.


به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، روزنامه ساندی تایمز امروز (یكشنبه) گزارش داد، این خطر در حالی در كمین كابینه ترزا می، نخست وزیر انگلیس است كه این كشور بر سر بریگزیت به یك بن بست كامل برخورده است.
بعضی از وزرای كابینه می توافق كرده اند، در صورتیكه وی از ایده ماندن در اتحادیه گمركی اتحادیه اروپا حمایت یا قانونگذاران محافظه كار را برای پشتیبانی از برگزاری انتخابات در پارلمان اروپا در كشور در مه سال جاری میلادی متقاعد كند، از كابینه بروند.
این روزنامه همینطور نوشت كه دست كم شش تن از وزرای مخالف بریگزیت تصمیم گرفته اند تا به دنبال حمایت نخست وزیر از ایده یك بریگزیت بی نظم و بدون توافق از سمت هایشان استعفا كنند.
روزنامه ساندی تایمز همینطور نوشت، وزرای كابینه ترزا می در جریان رایزنی ها با وی كه اواخر امروز صورت می گیرد، درباره تصمیم كناره گیری از كابینه به وی اطلاع می دهند.
سه سال قبل بود كه شهروندان انگلیس به ترك این كشور از اتحادیه اروپا رأی دادند. لندن روز جمعه ضرب الاجل بریگزیت را از دست داد و این درحالی بود كه می هم نتوانست حمایت مورد نیاز برای توافق بریگزیت خویش را در پارلمان به دست بیاورد.
قانونگذاران انگلیسی در عین حال ایده خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا را رد كردند.
اتحادیه اروپا به انگلیس تا ۱۲ آوریل سال جاری میلادی وقت داده تا توافق های جایگزینی را برای خروج از اتحادیه اروپا عرضه كند یا بدون توافق در همان تاریخ از آن بیرون برود.
این در شرایطی است كه صدها تن در مرزهای ایرلند ضد بریگزیت تظاهرات كردند. آنها نگرانی خویش را ازبابت تهدید بریگزیت ضد توافقنامه صلح امضا شده بین ایرلند شمالی (وابسته به بریتانیا) و جمهوری ایرلند ابراز داشتند.



1398/01/11
15:00:12
5.0 / 5
4677
تگهای خبر: بال , كابین , گمرك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
فروش هواپیمای کنترلی
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم