پیروزی حقوقی دموكرات های مجلس نمایندگان در تحقیق استیضاح ترامپ

پیروزی حقوقی دموكرات های مجلس نمایندگان در تحقیق استیضاح ترامپ به گزارش بازار پرواز یك قاضی به وزارت دادگستری آمریكا دستور داد تا شهادت محرمانه هیئت منصفه عالی از رابرت مولر، رئیس شورای ویژه تحقیقات در مورد روسیه را در اختیار مجلس نمایندگان قرار دهد؛ این پیروزی برای دموكرات هایی است كه برای تحقیقات استیضاح دونالد ترامپ مدرك جمع آوری می كنند.


به گزارش بازار پرواز به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در حكم روز جمعه كه همینطور تأییدی بر قانونی بودن خود تحقیق استیضاح است، بریل هاول، قاضی ناحیه ای ایالات متحده، به این وزارتخانه دستور داد تا این موارد را تا ۳۰ اكتبر تحویل دهند. سخنگوی وزارت دادگستری اظهار داشت كه در حال بررسی این تصمیم است. دولت می تواند درخواست تجدیدنظر بدهد.
این حكم به نفع كمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریكا در حالی صادر گردیده است كه دموكرات ها جلسات پرسش و پاسخ پشت درهای بسته از مقامات فعلی و پیشین دولت درباره تلاش های دولت ترامپ برای مجبور ساختن اوكراین برای تحقیق در مورد رقیب سیاسی او، جو بایدن، برگزار می كنند. مطالب مولر می تواند جزئیات پنهان قبلی را برای نمایندگان درباره اقدامات ترامپ در جریان انتخابات ۲۰۱۶ را نشان دهد و بخشی از فشار در روند استیضاح شود.
مطالب مربوط كه با دستور هاول گردآوری شده، شامل شهادت سانسور شده هیئت منصفه عالی است كه در گزارش مولر ذكر شده است. وزارت دادگستری آمریكا می گوید كه این اطلاعات تنها مورد از اسنادی است كه قانونگذاران كلیدی به آنها دسترسی نداشته اند.
دموكرات ها اعتقاد دارند كه این اطلاعات سانسور شده هم می تواند نور جدیدی بر اپیزودهای اصلی تحقیقات روشن كند، همچون در بحث هایی كه ترامپ گزارش كرده است با مشاورانش در مورد انتشار ایمیل های سرقت شده در طول مبارزات انتخاباتی و گفتگوهای مربوط به جلسه برج ترامپ در سال ۲۰۱۶ كه در آن پسر ارشد ترامپ انتظار داشت اطلاعاتی ضد هیلاری كلینتون دریافت كند. قاضی اظهار داشت كه این موارد می توانند به قانونگذاران كمك كنند تا آنها تصمیم بگیرند كه كدام شاهدان را برای استیضاح دعوت كنند و چه راه های تحقیق دیگری را دنبال كنند.



1398/08/04
13:47:29
5.0 / 5
4313
تگهای خبر: بال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
drone
بازار پرواز
flybazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازار پرواز محفوظ است

بازار پرواز

فروش هواپیمای کنترلی و کوادکوپتر و لوازم